بلاگ

احسان ۲۰۰ دنده ای

احسان ۲۰۰ دنده ای

موتور سیکلت ها انواع بسیار زیادی دارند و با پیشرفت روزافزون تکنولوژی این صنعت نیز مانند بسیاری از صنایع تحت تاثیر تغییرات مثبتی واقع می گردد. برای مثال می توان به استارت برقی ، دنده اتوماتیک ، ترمز های پیشرفته تر ، طراحی های ارگونومیک ، استاندارد های سوختی و آلایندگی و سایر اقلامی که روز به روز باعث افزایش کیفیت این محصول دوست داشتنی می شود ، اشاره کرد. یکی از انواع محبوب در میان موتور سیکلت ها ، موتور سیکلت های شکاری است.

با فراگیر شدن استفاده از موتور سیکلت در بسیاری از شهرهای بزرگ علی الخصوص در کشور های آسیایی و آفریقایی ، شرکت های تولید کننده موتور سیکلت بر آن شدند که با افزایش کیفیت و کاهش میزان مصرف سوخت موتور سیکلت ها ، محصولات با کیفیت تر و به صرفه تری تولید کنند. نتیجه این فرآیند تولید موتور سیکلت های کلاس شهری با ارتفاع بالاتر و استحکام بیشتر به ویژه در قسمت پشتی آن که برای حمل سرنشین و بار نیز مورد استفاده قرار می گیرد، شد که این موتور سیکلت ها را موتور سیکلت شکاری می نامند. این موتور سیکلت های قدرتمند بسیار مورد توجه افرادی که به صورت مستمر با این وسیله سر و کار دارند و به اصطلاح حرفه ای هستند قرار گرفته است.

در کشور ما نیز شرکت ها و تولید کنندگان توجه خاصی به این مدل از موتور ها نشان داده اند با استفاده از دانش روز کیفیت محصولات خود را افزایش داده اند.

موتور سیکلت‌های احسان یکی از برندهای متنوع گروه صنعتی نیرو موتور است که در کلاس‌های شهری، جاده ای و بیابانی در بازار عرضه شده است. کارایی بالای این موتورها را می‌توان در کنار قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش مناسب از جمله دلایل استقبال مشتریان از این محصولات دانست. این محصولات در مدل های: شکاری ۲۰۰، شکاری ۱۵۰، احسان ۲۰۰ و ۱۵۰ ، K3 125 ، ۱۲۵ هندلی و استارتی در بازار عرضه شده است. احسان ۲۰۰ دنده ای یک موتورسیکلت بنزینی قدرتمند و در کلاس محصولات شهری است که باتوجه به قیمت محصول از محبوب­ ترین محصولات گروه صنعتی نیروموتور در سراسر کشور است. این موتور سیکلت با حداکثر سرعت ۹۴ کیلومتر بر ساعت، دارای سیستم انجین تک سیلندر چهارزمانه و سیستم احتراق انژکتوری است. همچنین دارای استاندارد آلایندگی یورو۴ است. اگر به دنبال یک موتور سیکلت مجهز به یک میانه دلنشین به همراه یک شاسی مستحکم و همچنین ظاهری شیک و در خور هستید، قطعا این محصول با موتور بسیار قوی، قیمت و خدمات پس از فروش مناسب می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

از سری موتورهای کار که برای عبور و مرور شهری بسیار کارآمد است و به عنوان موتورکار شناخته میشود. این دستگاه با حجم انجین ۲۰۰ سی سی و تک سیلندر، چهار زمانه، دو سوپاپ که با سیستم هوا خنک ارائه میشود. نوع سوخت رسانی این دستگاه انژکتور است و توانی معادل ۹.۸ اسب بخار و گشتاور ۸.۰۹ نیوتون متر دارد.

احسان ۲۰۰ بنزینی  با روشن کننده استارترالکتریکی و هندل و حجم باک ۹ لیتر ارائه میشود که به دلیل مصرف سوخت بسیار پائین این موتور از حجم باک خوبی برخوردار است.

چراغ مستطیلی احسان ۲۰۰ و طراحی ظاهری نوستالژیک آن خاطرات قدیمی را برای هر قشری تازه می کند و همچنین به علت  مقرون بصرفه بودن لوازم احسان ۲۰۰ سی سی، خرید و نگهداری این موتور را آسان می کند و همچنین این موتور سی دی آی از سرعت مناسب و دوام بالایی برخوردار است.

این حجم انجین از احسان نسبت به ۱۲۵ سی سی شتاب مناسب تری دارد و دارای ۵ دنده میباشد.

احسان ۲۰۰ توسط شرکت نیروموتور تولید میشود.

مشخصات فنی احسان ۲۰۰ دنده ای

۱۹۲۰*۷۶۰*۱۰۰۰ میلیمترابعاد موتورسیکلت
۹۴ کیلومتر بر ساعتحداکثر سرعت
آب بندی شدهنوع باطری
۱۲V-6.5Ahولتاژ و ظرفیت باطری
۵تعداد دنده
۹ لیترظرفیت باک بنزین
۱۴۹حجم انجین
۴ زمانهنوع انجین
EURO 4استاندارد آلایندگی
هندلی و استارتیسیستم راه اندازی انجین
انژکتورسیستم سوخت رسانی
۸.۱۳/۸۲۵۹ (kw/rpm)حداکثر توان
۹.۷۲/۷۰۰۹ (N.m/rpm)حداکثر گشتاور
۲.۵۰*۱۸اندازه تایر جلو
۳.۰۰*۱۷اندازه تایر عقب
دیسکیسیستم ترمزگیری جلو
کاسه ایسیستم ترمزگیری عقب

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *