مقالات موتورسیکلت

لاکی ۲۵۰ SYM

لاکی ۲۵۰ SYM اتومات

این موتور در دسته بندی موتور سیکلت های Street\race قرار میگیرد لاکی ۲۵۰ SYM

 ساخت و طراحی شرکت سانگ یانگ موتور  تایوان بوده که وعرضه و مونتاژ آن توسط سهند سیکلت سپاهان میباشد که با توجه به انجین پرقدرت ان و به حداکثر سرعت ۱۸۵برسد

انجین موتور لاکی ۲۵۰ SYM

انجین لاکی ۲۵۰ انجینی با حجم ۲۴۹cc میباشد که ۲۸ اسب بخاری را تولید میکند و این انجین دارای یک گیربکس ۶ سرعته میباشد که حس رانندگی اسپرت را به راننده منتقل می‌کند. از سیستم استارت برقی استفاده میکند همچنین استهلاک پایین انجین که منجر به طول عمر بالای انجین می گردد.

سیستم خنک کاری لاکی ۲۵۰ SYM

سیستم خنک کاری این موتور به صورت آب خنک میباشد.

سیستم ترمز ترکیبی لاکی ۲۵۰ SYM

سیستم ترمز چرخ جلو و عقب این موتورسیکلت به‌صورت دیسکی است. که به واسطه سیستم ترمز cbsکه موتور دارد وزمان کاهش سرعت و ایست موتور به کم ترین حد خود برسد. حس اطمینان را در دل شما دوچندان می کند این سیستم باشکستن فشار ترمز بر روی پمپ های چرخها کارخودرا شروع میکند وبافشار نیروی ثقل که خود به وجود می آورد سبب کنترول بهتر ترمز و بهبود ۴۰درصدی زمان ایستادن به هنگام ترمز گرفتن شده وهمچنین باعث کاهش اصطحلاک قطعات ترمز ازجمله لنت ترمز شده وترمز ایده عال رابرای شما به ارمغان می آورد. در نسل جدید لاکی ۲۵۰ از ترمز های abs نیز بهره گیری شده که توانایی بهتری برای کنترل این موتور سیکبت پر قدرت را دارا میباشد

صفحه کیلومتر لاکی ۲۵۰ SYM

صفحه کیلومتر لاکی ۲۵۰ دیجیتال\ انالوگ بوده که تمامی پارامترهای موتورسیکلت را به شما نشان خواهد داد

نشیمن گاه ۲ تکه لاکی ۲۵۰ SYM

زین ۲ تکه زین ارگونومیک بسیار نرم لاکی ۲۵۰ راحتیه زیادی را به راکب انتقال می دهد وخستگیه زیاد ناشی از رانندگی را کاهش می دهد. زین پهن و کاملا نرم است و با اندازه بسیار مناسبی که دارد هم راننده و هم سرنشین بر روی آن احساس راحتی می نمایند. همچنین یک دسته برای سرنشین دوم در عقب موتور نصب گردیده که طراحی آن به گونه ای است که به عنوان یک ترکبند هم می توان از آن استفاده نمود. و یا اگر بخواهید سرنشین دیگری را باز سوار موتور نمائید بتواند به راحتی بر روی موتور سوار گردد.

موتور سیکلت لاکی ۲۵۰ SYM مدل ۱۴۰۱ با موتور نیکد با کلاس خیابانی ساخته شده است که رنگ­بندی آن ترکیبی از رنگ­های قرمز، مشکی و سفید با مشکی می­باشد.

معرفی موتور سیکلت لاکی ۲۵۰ SYM
موتور سیکلت لاکی ۲۵۰ SYM مدل ۱۴۰۱ با موتور نیکد و با کلاس خیابانی طراحی شده است. موتور سیکلت لاکی ۲۵۰ SYM مجهز به کیلومتر شمار آنالوگ دیجیتال است که میزان سرعت لحظه­ای، مسافت طی شده، ساعت و میزان سوخت موجود در باک را به صورت ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال نمایش می­دهد. ناگفته نماند که سواری موتور سیکلت لاکی SYM 250 با وزن ۱۶۸ کیلوگرم، فوق­العاده راحت است. صدای موتور ۲۵۰ سی سی موتور سیکلت لاکی SYM 250، لذت موتور سواری در درون شهر را چندین برابر می­کند. رنگ­بندی موتور سیکلت لاکی ۲۵۰ SYM شامل ترکیب رنگ­های قرمز، سفید و مشکی با رنگ پایه­ی مشکی می­شود. ترکیب دو رنگ در طراحی موتور سیکلت لاکی ۲۵۰ SYM ، جلوه­ی شکیل و زیباتری به آن بخشیده است.

مشخصات موتور لاکی ۲۵۰ SYM
۱- موتور سیکلت لاکی ۲۵۰ SYM با گیربکس ۶ دنده­ای ساخته شده است. نحوه­ی استارت زدن و روشن کردن این نوع موتور سیکلت، برقی و استارتی می­باشد.
۲- موتور سیکلت لاکی ۲۵۰ SYM با انجین ۲۵۰ سی سی ساخت تایوان و با کلاس خیابانی و موتور نیکد دارای یک سیلندر، ۴ زمانه، ۴ سوپاپ و یک اگزوز می­باشد.
۳- سیستم تعلیق جلوی به کار رفته در ساخت موتور سیکلت لاکی ۲۵۰ SYM ، از کمک فنر تلسکوپی می­باشد و سیستم تعلیق عقب از تک کمک مرکزی ساخته شده است. نوع ترمز جلو و ترمز عقب به کار رفته در این موتور سیکلت، دیسکی است که از سیستم ضد قفل ABS پیروی می­کند. ترمزهای به کار رفته در ساخت موتور لاکی SYM 250 مدل ۱۴۰۱ همگی تحت لیسانس بوش هستند.
۴- سیستم خنک­کننده موتور لاکی ۲۵۰ SYM به صورت آب خنک می­باشد.
۵- مدل ۱۴۰۱ موتور سیکلت لاکی SYM 250 دارای تایر جلو به اندازه­ی ۱۷-۷۰/۱۱۰ و تایر عقب به اندازه­ی ۱۷-۷۰/۱۴۰ می­باشد.
۶- حداکثر توان موتور سیکلت لاکی ۲۵۰ SYM ، معادل ۱۸.۳ کیلووات یا به عبارتی برابر ۲۸ اسب بخار در ۷۵۰۰ دور در دقیقه است. از طرفی حداکثر گشتاور موتور سیکلت لاکی SYM 250، معادل ۲۳.۱ نیوتن متر در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می­باشد.
۷- ظرفیت باک موتور سیکلت برند SYM، ۱۵ لیتر است که سیستم سوخت رسانی آن Keihin ژاپن می­باشد. مصرف سوخت موتور سیکلت لاکی SYM 250 معادل ۲.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می­باشد.
۸- حداکثر سرعت موتور سیکلت لاکی SYM 250 معادل ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت می­باشد.

مشخصات کلی

  • طول        ۲۰۱ سانتی‌متر
  • عرض          ۷۷ سانتی‌متر
  • ارتفاع کلی       ۱۰۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع تا زین        ۷۳ سانتی‌متر
  • کمترین فاصله‌ی بدنه از زمین۳۱ سانتی‌متر
  • وزن               ۱۶۸ کیلوگرم
  • حجم مخزن سوخت               ۱۵ لیتر

نوع و کلاس موتور             مدل     Sym wolf t2 250sb n

  • کلاس موتور     Street
  • تعداد سرنشین    دو نفر
  • تعداد چرخ      دو عدد
  • سایز چرخ جلو    ۱۷ اینچ
  • سایز چرخ عقب    ۱۷ اینچ
  • جنس رینگ   آلومینیومی
  • نوع رینگ   اسپرت
  • سیستم تعلیق جلو   تلسکوپی
  • سیستم تعلیق عقب  تک کمک
  • نوع لاستیک  بدون تیوب

پیشرانه و انتقال قدرت 

حجم موتور   ۲۰۰-۲۵۰ سی‌سی

  • تعداد سیلندر    یک عدد
  • تعداد سوپاپ  چهار عدد
  • تعداد شمع  ۱ عدد
  • توان  ۱۸.۳ کیلو وات
  • سوخت  بنزینی
  • نوع سیستم سوخت رسانی  انژکتور
  • گنجایش روغن موتور  ۱.۲ لیتر
  • تعداد خروجی اگزوز  یک عدد

عملکرد

  • حداکثر سرعت  ۱۹۱ کیلومتر بر ساعت
  • شتاب صفر تا صد  ۷ ثانیه
  • مصرف سوخت  ۲.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

نوشته های مرتبط

14 نظر در “لاکی ۲۵۰ SYM

  1. اریو برزن گفت:

    قیمت نجومی است و ما هم قادر به خرید نیستیم

    1. ناشناس گفت:

      سلام قیمتش چنده؟

      1. کاظم گفت:

        سلام قیمت چند هست شرایط هم دارد

        1. زصا گفت:

          بنده موتورهای زیادی امتحان کردم در ۴۵ سال عمرم ،تنها موتوری که تونسته با شرایطی که میخام مچ بشه همین ۲۵۰ اس وای ام بوده ،کم خرج سرعت و شتاب نهنگیه واسه خودش و ترمزهم ای بی اس عالیه از اول امسال فقط بنزین و روغن ریختم و خدایی راضیم حداقل بین موتورهای هم قیمت خودش بی نطیره

          1. ناشناس گفت:

            سلام چه مدلی دارید؟

      2. ناشناس گفت:

        ۳۰۰

      3. ناشناس گفت:

        ۲۰۰

    2. Javadi گفت:

      لوازمشم نیست یا خیییییلی گرونه. فیلتر روغنش ۴۰۰تومنه مثلا سرعتم قفل کردن۱۲۰تا بیشتر نمیره.

    3. علی گفت:

      من یه طرح کلیک پگاه موتور مدل ۱۴۰۰ کارکرده گرفتم خداییش حرف ندارد از بچگی هندا سوار بودم از سال نودویک‌ هم تریل داشتم اما یک هفته میشه طرح کلیک سوار میشم انگار بینهایت راحتم روش اصلاً خسته نمیکنه خیلی نرم می‌ره لرزش اصلاً نداره صداش هم کمه و خلاصه چون زنجیری نیست تسمه ایه و اتومات هست با دنده و کلاج هم بازی نمیکنی خیلی کمتر از هندا و تریل خسته میشی.
      فقط هر وسیله ای که میخری شانس بیاری از اول خوب از آب دربیاد و اذیت نکنه چون خیلی پیش میاد که طرف همین طرح کلیک صفر میخره ولی از همون اول هی یه جاش خراب میشه اذیت می‌کنه وسایلاشم که یه خورده گرونه آدم زده میشه.وگرنه طرح کلیک همه قطعاتش تو بازار موجوده همه چیش هست مصرف بنزینش هم بی نهایت کمه شتاب و قدرتشم من که راضیم چون نودتا صدتا بیشتر بره هم من نمی‌رم موتور بیشترین سرعتش همون صدتا خوبه ماشین نیست که امنیت هم مهمه دیگه روی دوتا چرخی و زیر باد.

      1. طرح کلیک دینو گفت:

        موافقم از لحاظ نرمی و استایل حس راحتی میده و مضاف اینکه چون اتومات هست اصلا خسته نمیکنه آدم رو من یکبار ۴۰ کیلوتر باهش رفتم اطرف شهر برگشتم اصلا خسته نکرد و برام جالب بود در حالی که با ماشینم همین مسبر رو میرفتم ترافیک و دستانداز و غیره خسته ام میگنه . مهمترین چیزی که باعث میشه موتور سیکلت اذیت نکنه از ابتدا که موتور سیکلت را خریدید باید تاهزار کیلومتر به خوبی آب‌بندی کنید به هرحال هر وسیله نقلیه که بهش فشار وارد نیاری بهتر برات سواری میده

  2. جناب مکسی میلیانوس گفت:

    کلا موتورسیکلت های لاکی ۲۵۰ وموتورهای تایوانی از بهترین موتورها در ایران هستند

    1. فرشید گفت:

      ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰تمن

    2. علی گفت:

      طرح کلیک هم تایوانیه پس خوبه؟

  3. حسن گفت:

    من تازه خریدم اطلاعات زیادی ندارم دوستانی که T3 رو دارن بی‌زحمت بفرمایید
    چه روغنی برای تعویض خوبه ، و مشخصات روغن رو بهم بگید ممنون میشم ، و همینکه کسی براش گارد کشید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *