بلاگ

لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات

لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات

این موتور سیکلت در دسته بندی موتور سیکلت های شهری قرار میگیرد لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات ساخت کشور تایوان ودارای طراحی ایتالیایی میباشد که وعرضه و مونتاژ ان توسط سهند سیکلت سپاهان میباشد. دارای یک انجین قدرت مند که به واسطه گیربکس اتوماتیک قدرت و راحتیه زیادی را مخاطب بدهد بدنه به دلیل ارتفاع بلند تر و دارا بودن رینگ ۱۶ اینچی نسبت به دیگر اسکوتر های بازار لاکی ۲۰۰یک‌سر وگردن بالا تر و زیبا تر از دیگر اسکوتر ها میباشد.

انجین موتور لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات

دارای انجین ۲۰۰ سی سی چهارزمانه هواخنک ، دوسوپاپ و به لطف داشتن این پیشرانه به حداکثر قدرت ۹.۲ کیلو وات و گشتاور ۱۲.۵ نیوتن متر در ۷۰۰۰ دور موتور ،شتاب صفر تا ۶۰ کیلومتر ۷.۲ ثانیه ای و نهایت سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.سیستم انتقال نیروی CVT بوده و بدون زنجیر به صورت مستقیم به چرخ عقب وارد کند.سیستم زد لرزش نیز انجین را بی صدا تر از قبل میکند. دارای هندلینگ بسیار خوب در سواری موتورسیکلت همچنین استهلاک پایین انجین که منجر به طول عمر بالای انجین می گردد.

صفحه کیلومتر لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات

صفحه نمایشگر لاکی ۲۰۰ دیجیتال بوده. اطلاعات روی نمایشگر.دور سنج موتور در جای مناسبی از نمایشگر قرار گرفته است و از ویژگی های کیلومتر شمار لاکی ۱۸۰ با استفاده از دکمه set میتوان دور موتور و کیلومتر سنج را جا به جا نمود. نمایشگر، اطلاعاتی مانند پیمایش کلی، پیمایش آخرین تردد و وضعیت بنزین را نیز نشان می دهد. از عمل کردن چراغ های راهنما و یادآوری خاموش کردن آن پس از خروج از گردش به راست یا چپ روی صفحه میباشد.به دو کمیت مایل و کیلومتر میتواند پارامتر های مسافت را نمایش دهد.

شارژر USB موبایل

در قسمت جلوی موتور داخل داشبورد PLUG USB CHARGER وجود دارد که راکب میتواند موبایل خود را داخل آن قرار دهد و ضمن شارژ شدن آن با خیال راحت به سواری خود ادامه دهد.

محل سوخت گیری لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات

در لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات فضای باک سوخت در زیر پای راکب میباشد و نازل ورودی سوخت در جلو کنسول قرار دارد برای باز کردن در نازل نیاز به کلید موتورسیکلت میباشد.

ترمز ترکیبی (CBS) لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات

سیستم ترمز لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات جفت دیسک میباشد که به واسطه سیستم ترمز cbsکه موتور دارد وزمان کاهش سرعت و ایست موتور به کم ترین حد خود برسد حس اطمینان را در دل شما دوچندان می کند. این سیستم باشکستن فشار ترمز بر روی پمپ های چرخها کارخودرا شروع میکند وباقشار نیروی ثقل که خود به وجود می آورد سبب کنترول بهتر ترمز و بهبود ۴۰درصدی زمان ایستادن به هنگام ترمز گرفتن شده وهمچنین باعث کاهش اصطحلاک قطعات ترمز ازجمله لنت ترمز شده وترمز ایده عال رابرای شما به ارمغان می آورد.

فضای زیر زین لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات

زیر زین لاکی ۲۰۰ به میزان ۲کلاه کاسکت بزرگ و یا حمل وسایل شما فضای کافی وجود دارد. برای دسترسی به زیر زین به صورت چرخاندن سوییچ در جهت مخالف ساعت می باشد .برای امنیت بیشتر موتور سیکلت سوییچ مخفی زیر زین تعبیه شده است که امکان روشن شدن موتور بدون فعال بودن این سوییچ امکان پذیر نیست.

سیستم تعلیق لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات

موتور لاکی ۲۰۰ جز محدود موتور های رینگ بزرگ در ایران محسوب میشود که به لطف رینگ های ۱۶ اینچی در جلو و ۱۴ اینچی در عقب خود نرمی کم نظیری را به راکب القا میکند و باعث میشود در مواجه با دست انداز های جاده با شدت تکانه کمتری از آن عبور نمایید.

طلق و باکس لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات  طلق و صندوق لاکی ۲۰۰ اپشن به صورت سفارشی

انجینانژکتوری EFI/ تک سیلندر
حجم سیلندر۲۰۰ سی سی
توان۹.۲ کیلووات
حداکثر گشتاور۱۲.۲ نیوتن متر
سیستم خنک کاریهوا خنک
گیربکساتوماتیک (CVT)
سیستم تعلیقجلو : تلسکوپی
عقب : هیدرولیکی
سیستم ترمزجلو : دیسکی (CBS)
عقب : دیسکی (CBS)
تایرجلو : ۱۶*۱۱۰/۷۰
عقب : ۱۴*۱۱۰/۷۰
طول * عرض * ارتفاع۱۹۸۵*۷۲۵*۱۱۹۵
وزن خالص۱۲۹ کیلو گرم
حجم باک۷ لیتر
حد اکثر سرعت۱۲۲ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت۲.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

نوشته های مرتبط

5 نظر در “لاکی ۲۰۰ SYM اسکوتر اتومات

  1. خیراله نیل برگی گفت:

    با عرض سلام .. قیمت لاکی ۲۰۰ چنده ایا استان گلستان نمایندگی دارد شرایط ویژ بصورت اقساطی برای ازادگان جانبازان در نظر گرفته شرکت یا نه ممنون میشم جوابم بفرمائید

  2. محمد رضا ابراهیم اصفهانی گفت:

    سلام قیمت لاکی اسکوتر اتومات چقدر است فروش اقساطی هم دارید شرایط را بفرمایید ممنون

  3. حسن نظری گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشی اول اینکه قیمت موتور چند است دوم اینکه شرایطی هم میشه خرید باتشکر نظری

  4. ولی گفت:

    با عرض سلام قیمت نقد چند هست وقیمت ایثارگر هم قید شده وقسط آن چقدر می باشد

  5. ناشناس گفت:

    اطلاع رسانی شما وقتی کامل میشه که قیمت را بادرج تاریخ بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *