بلاگ

ویشتا ۱۵۰ اسکوتر اتومات

ویشتا ۱۵۰ اسکوتر اتومات

مقدمه

این موتور نیز یکی از انواع مدل‌های جذاب موتور وسپا بوده است که با برخورداری از ویژگی‌های متمایز کننده بسیار مورد توجه جوانان، نوجوانان و حتی برخی از بانوان موتور سوار، قرار گرفته است. وزن سبک، عملکرد مناسب، میزان مصرف سوخت ایده‌آل و بسیاری از گزینه‌های دیگر، از جمله خصوصیات برجسته‌ی این موتور می‌باشند.

ویشتا ۱۵۰ با انجین چهار زمانۀ هوا خنک خود با عملکردی روان و آلایندگی کم، به همراه طراحی زیبا، مصرف پایین سوخت و سیستم ترمز ایمن، از جمله ویژگی های این موتور مجهز به گارد جانبی فلزی به همراه باکس و طلق عقب می باشد که میتواند تجربه سواری لذتبخشی را برایتان فراهم آورد

شما هم حتما این روزها شاهد افزایش تعداد انواع موتور سیکلت‌های وسپا در بازارهای رقابتی بوده‌اید. این نوع از موتورها با برخورداری از طراحی حیرت انگیز و عملکرد فوق العاده، در ترددهای درون شهری بسیار مورد استقبال و توجه مخاطبین (مخصوصا جوانان و نوجوانان) قرار گرفته‌اند. این موتورها علاوه بر طراحی فوق العاده، سهولت در بهره برداری برای راکب را نیز به همراه خواهند داشت. قیمت مقرون به صرفه و همچنین میزان مصرف سوخت ایده‌آل این موتورها، آنها را به یک گزینه هوشمندانه برای انتخاب مبدل گردانده است. موتورسیکلت وسپا ویشتا ۱۵۰ یکی از انواع این تولیدات برجسته و شایسته می‌باشد که پس از ورود به بازار رقابتی، بسیار مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت.

مشخصات و ویژگی‌های منحصر بفرد در این موتور، از جمله دلایل مهم محبوبیت آنها، به شمار می‌رود. برای تجربه‌ی یک خرید هوشمندانه، توجه به این مشخصات بسیار حائز اهمیت بوده است.

ویژگی‌های موتورسیکلت ویشتا ۱۵۰ اسکوتر اتومات :

۱.       یکی از مهمترین فاکتورهای در نظر گرفته شده برای طراحی این نوع از موتورها، توجه به نوع و حجم انجین تعبیه شده در آنها می‌باشد. نوع انجین تعبیه شده در این موتورها: چهار زمانه، تک سیلندر، دو سوپاپه و هوا خنک می‌باشد. حجم انجین آنها نیز ۱۵۰ سی‌سی بوده که مورد توجه و استقبال بسیاری از موتورسواران قرار گرفته است.

۲.       برخورداری از گیربکس اتومات در موتورسیکلت ویشتا ۱۵۰ اسکوتر اتومات سبب شده است که راکب بتواند سواری فوق‌العاده‌ مطلوبی را در شرایط مختلف تجربه نموده و از یک سواری بی‌نظیر لذت ببرد.

۳.       سوخت مناسب برای این نوع از موتورها بنزین بوده و حجم باک آنها نیز ۵ لیتر می‌باشد. سیستم سوخت رسانی تعبیه شده در این نوع از موتورها، انژکتوری بوده که با مصرف سوخت ۲.۵ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر، به عنوان یکی از انواع موتورهای کاربردی با میزان مصرف سوخت پایین شناخته شده است.

۴.       یکی از خصوصیات بارز در این موتورها که بسیار قابل توجه نیز بوده است، فضای ایده‌آل و مناسب برای حمل بار در زیر زین آنها می‌باشد.

۵.       این نوع از موتورها از یک ظاهری جذاب و منحصر بفرد نیز برخوردار هستند که علاوه بر برخورداری از ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه‌ای، بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

ترمزهای ویشتا ۱۵۰ اسکوتر اتومات

ترمز دیسکی ، ترمز گیری بسیار قدرتمند و راحت تر نسبت به ترمز های کاسه ای خواهد داشت

انجین ویشتا ۱۵۰ اسکوتر اتومات

انجین ۱۵۰ سی سی این موتور با شتاب و سرعت بسیار مناسب  همچنین انجین بدون لرزش و بدون صدا سواری راحتی به شما ارائه میکند 

مشخصات فنی ویشتا ۱۵۰ اسکوتر اتومات:

چهار زمانه، تک سیلندر، دو سوپاپه و هوا خنکانجین
۱۵۰ سی‌سیحجم انجین
بنزینیسوخت
۵ لیترحجم باک
انژکتوریسیستم سوخت رسانی 
۲.۵ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومترمصرف سوخت
دیسکیترمز جلو
کاسه‌ایترمز عقب
فضای ایده‌آل و مناسب برای حمل بار در زیر زین آن، سواری فوق‌العاده‌ مطلوبویژگی ها

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *