بلاگ

پاپ زد ۱۲۵ GTX نیمه اتومات

پاپ زد ۱۲۵ GTX نیمه اتومات

در یک نگاه :

پاپ زد ۱۲۵ GTX نیمه اتومات  محصول شرکت جی تی ایکس کشور تایلند می باشد. این محصول فوق العاده با کیفیت با ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد توجه علاقمندان به سبک کاب قرارگرفته است.

پاپ زد ۱۲۵ GTX نیمه اتومات به تازگی وارد بازار ایران شده است با حجم انجین ۱۲۵ سی سی، ۴ دنده و با طراحی زیبا.

آپشن خاص این محصول مربوط به سیستم تعلیق عقب این موتور میباشد که دارای کمک فنر تنظیم شونده برای تک سرنشین و دو سرنشین است.

رینگ پاپ زد ۱۲۵ GTX نیمه اتومات ، ۱۲ پره بوده که مناسب استفاده شهری است و دارای سیستم تعلیق جفت کمک فنر در قسمت عقب میباشد.

سیستم روشن کننده موتور پاپ زد ۱۲۵ GTX نیمه اتومات ، دارای استارتر الکتریکی به همراه هندل و همچنین سواری نرم به راحتی این محصول افزوده است.

دارای رنگ بندی جذاب و زیبا و مونتاژ شرکت همراه جهان (فارس موتور) میباشد.

مشخصات فنی پاپ زد ۱۲۵ GTX نیمه اتومات

این موتورسیکلت یک اسکوتر بنزینی اتوماتیک می باشد که به تازگی وارد بازار ایران شده حجم انجین این اسکوتر، ۱۲۵ cc ،  با سیستم سوخت رسانی انژکتور می تواند حداکثر توان ۸ اسب بخار قدرت تولید کرده و با سیستم انتقال قدرت CVT به چرخ عقب منتقل کند. حداکثر سرعت این موتورسیکلت تازه وارد ۱۱۰کیلومتر در ساعت می باشد نقطه قوت این موتورسیکلت وزن خالص آن است که ۹۱ کیلوگرم می باشد. وزن پایین و سبک آن باعث هندلینگ بالا و چابکی موتورسیکلت می شود. از دیگر نقاط قوت آن می توان به رینگ استاندارد آلومینیومی ۱۴ اینچی و لاستیک های درجه یک آن اشاره کرد که باعث سواری نرم و بسیار راحت برای راکبان می گردد. از دیگر مزایای این اسکوتر می توان به مصرف سوخت پایین که ۲ لیتر در ۱۰۰کیلومتر است اشاره کرد. حجم مخزن سوخت بنزین ۴.۵ لیتر و باک آن در قسمت زیر زین تعبیه گردیده. ترمز جلوی این موتورسیکلت دیسکی و ترمز عقب آن کفشکی می باشد.سیستم تعلیق BASSEL SC2 به کمک فنر هیدرولیکی برای جلو و تک کمک فنر UNI-TRACK برای عقب مجهز می باشد. زین BASSEL SC2 یک تکه و نرم بوده و از قسمت داشبورد به وسیله ی کلید دکمه ای باز می شود.

انجین       CVT

کیفیت      باکیفیت و با دوام

نوشته های مرتبط

1 نظر در “پاپ زد ۱۲۵ GTX نیمه اتومات

  1. گورکن گفت:

    چقدر لذت بخش است اما….برای داشتن این موتور زیبا هم پول می خواهد و هم تأمین قطعات بدون دلال و هم طرح تعویض موتور قدیمی ۲۳ ساله با این موتورسیکلت کمتاسفانه در کشورمان وجود نداردخخخخخخخهاهاهاهاا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *