مقالات موتورسیکلت

جینیو

جینیو

هوندا جنیو اسکوتری متفاوت و مورد پسند بانوان

اندوزی در ۲۰۱۹ این اسکوتر را روانه بازار کرد که  طراحی مدرن کلاسیک اروپایی  همچون وسپا دارد.این اسکوتر بیشتر مناسب بانوان و مبتدیان موتور سواری است.یکی از خصوصیات خوب این اسکوتر قیمت مناسب و مصرف سوخت پایین آن است.

سایز چرخ ها را دردو مدل ۱۲ و ۱۴ اینچی است و تیوب لس عرضه کرده اند که اگر جاده ای با کمی شن دیدید حتما سرعت خود را کم کرده  و با احتیاط برانید.دارای انجین ۱۱۰ سی سی و فناوری  esp 4 زمانه دو سوپاپه و هواخنک باتوان ۸.۸۵ اسب بخار و گشتاور ۹.۳ نیوتن است نمایشگر ال سی دی ساده و دیجیتال و گرد  دارد که این موتور را شبیه اسکوترهای برقی کرده است ارتفاع این موتور برای افراد با قامت متوسط و بانوان مناسب است و بسیار سبک وزن و اسپورت است و برای فعالیت های روزمره مناسب است.

چراغ های جلوی جنیو ای ای دی و عقب معمولی است چراغ های راهنما داخل بدنه کار شده است حداکثر سرعت این اسکوتر ۷۰ کیلومتر بر ساعت است و در سرعت های بالاتر از این حد ارتعاشاتی را در فرمان احساس خواهید کرد و حس عدم امنیت را به شما خواهد داد پس اگر اهل تخت گاز رفتن هستید این موتور به شما پیشنهاد نمیشود.شاسی جنیو ورق و جوشکاری لیزری است .سیستم تعلیق آن در جلو تلسکوپی و در عقب تک کمک روغنی است که سواری خوبی را به راکب میدهد.ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه است .

سیستم سوخت رسانی انژکتوری دارد و با باک ۴ لیتری حدودا مسافت ۲۵۰ کیلومتر را طی میکندتقریبا هر ۶۰ کیلومتر یک لیتر مصرف دارد. سوئیچ دارای قفل ایمنی است .زیر زین فضایی کوچک  به همراه شارژر دارد که مجهز به درب باز کن صندل است البته کف پایی مسطح و یک تکه آن فضای مناسبی را برای کیف و… میدهد

هوندا جینیو

  1. حجم انجین جینیو ۱۱۰ سی سی
  2. نوع انجین تک سیلندر ۴ زمانه ی هوای خنک
  3. گیربکس اتومات
  4. روشن کننده ی استارتی
  5. تایر جلو ۹۰ ۸۰ ۱۴ میلی متر
  6. تایر عقب ۹۰ ۸۰ ۱۴ میلی متر
  7. ترمز جلو دیسکی
  8. ترمز عقب کاسه ای
  9. تعلیق جلو تلسکوپی
  10. تلیق عقب تک کمک فنر
  11. ظرفیت باک ۴.۲ لیتر
  12. وزن ۹۹ کیلوگرم
  13. حداکثر سرعت۹۰ کیلومتر بر ساعت
  14. مصرف تقریبی سوخت ۱.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  15. کیلومتر شمار انالوگ دیجیتال
  16. داشبورد
  17. فضای زیر زین
  18. طول عرض ارتفاع ۱۸۶۹ ۶۹۲ ۱۰۶۱
  19. حداکثر توان ۸.۶ اسب بخار در ۷۵۰۰ دور در دقیقه
  20. حداکثر گشتاور ۹.۳ نیوتن متر در ۵۵۰۰ دور در دقیقه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *