مقالات موتورسیکلت

موتورسیکلت یاماها

خرید موتورسیکلت یاماها

yamaha

یاماها ایکس اس آر ۱۵۵

یکی از انواع خوب موتور سیکلت هایی که میتوانیم برای خرید به شما پیشنهاد کنیم موتور سیکلت های یاماها مدل xsr 155 می باشند. اندازه ی این موتور ۱۱۰۰ در ۲۰۰۳ میلی متر است این اندازه برای یک موتور سیکلت می تواند بسیار قابل قبول و مورد پسند باشد. سرعت موتور سیکلت یاماها در محدوده ای است که می توان گفت مشتری پسند است. حداکثر سرعت این وسیله نقلیه صد و دو کیلومتر در ساعت می باشد. بیشترین توان این موتور سیکلت ۱۳.۲۸ KW/rpmاست. بیشینه گشتاور این وسیله نیز ۱۴.۲۶ N/m می باشد. باتری این وسیله نقلیه از نوع PMS بوده و همچنین ظرفیت باک این موتور سیکلت جذاب ده لیتر می باشد. همچنین این موتور دارای شش عدد دنده می باشد. انجین آن چهار زمانه بوده و حجم این انجین صد و پنجاه و پنج است و برای راه اندازی انجین از سیستم استارتی استفاده شده است. علاوه بر آن چه گفتیم سیستم سوخت رسانی انژکتوری در این موتور سیکلت تعبیه شده است. اندازه چرخ های جلو و عقب نیز به گونه ای انتخاب شده که بهترین وضعیت را برای موتور و موتور سوار فراهم خواهد کرد. اندازه ی چرخ جلوی موتور ۱۷ در ۹۰/۹۰ است و اندازه ی چرخ عقب موتور ۱۷ در ۷۰/۱۴۰ می باشد. در موتور سیکلت یاماها از دو نوع سیستم ترمزی استفاده شده است. سیستم ترمزهای جلوی موتور سیکلت از نوع ترمز دیسکی هستند و سیستم ترمزهای عقب موتور سیکلت از نوع کاسه ای می باشند. همچنین این موتور سیکلت دارای استاندارد آلودگی یورو چهار می باشد. این موتور سیکلت جذاب و زیبا را می توانید در چندین رنگ مختلف خریداری نمایید.

یاماها مدل ۱۵۵ xsr (یاماها ایکس اس آر ۱۵۵ )

موتور سیکلت از جمله وسایل نقلیه ای می باشد که بسیاری از افراد به آن علاقمند بوده و در صدد خرید آن هستند. امروزه با توجه به معضل ترافیک و شلوغی خیابان ها در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک ما داشتن یک موتورسیکلت خوب که سرعت، ظاهر و ساختار مناسبی داشته باشد می تواند به ما کمک کند تا کارهای روزانه ی خود را بدون این که درگیر ترافیک شویم یا این که دیر شود به موقع  انجام دهیم.

موتورسیکلت یاماها

یاماها XSR 155 اگر هوندا در حال حاضر یک موتورسیکلت ۱۵۰cc داشته باشد، آن CB150R Exmotion است، اما شاید یاماها بتواند یک سری مشابه را در کلاس ۱۵۰cc تولید کند. مانند موتور جدید XSR-155 ABS که برای طراحی آن از موتور اصلی موتورهای Yamaha R15 و MT-15 استفاده شده است. طراحی XSR250 / 300 JSD با اتخاذ ظاهر موتور XSR700 ساخته شده است، زیرا شباهت آن به شکل بدنه آن است.همینطور بعضی از قطعات ساخته شده از XSR900 گرفته شده اند که عبارتند از چراغهای جلو، صندلی، بخش دم عقب، بازو و همچنین اگزوز ساخته شده در زیر شکم موتور که همه قابل توجه و جالب هستند.اگر چه ظرفیت موتور تنها ۱۵۵cc است، اما به نظر می رسد این ممکن است قادر به رقابت با Exmotion CBR150R باشد که متعلق به هوندا است و مدتها قبل در تایلند منتشر شده است. در این ویدئو به طراحی جدید موتور یاماها XSR-155 ABS نگاهی بیاندازید و تمامی اجزاء آن را خیلی کامل بررسی کنید.

yamaha xsr155 جدیدترین مدل تجاری در کلاس Neo-Retro است که نشانه های خود را از سری XSR به ارث برده است. آن ترکیبی از یک سبک طراحی کلاسیک و بی انتها را به همراه احساس اعتماد در مخاطب ایجاد و فن آوری مدرن و میراث غنی مسابقه ای خود ارائه می دهد. XSR155 به گونه ای طراحی شده است که برخلاف هر موتورسیکلت دیگری از کلاس خود، احساس آزادی را ایجاد می کند.

تولد سبک طراحی
XSR155 دارای یک قاب Deltabox (شاسی مثلثی شکل) است که شبیه هم خانواده های خود می ماند. این طراحی کیفیت موتورسیکلت های قدیمی را با موتور های امروزی و مدرن ترکیب می کند. همین امر باعث می شود در کنار هم ترکیبی از کلاس های طراحی “Supersport” ، “Naked” و “Retro” را شاهد باشیم. همین مقوله باعث تولد کلاسی جذاب به اسم Neo-Retro می شود.

yamaha-xsr155
قلب تپنده
این موتور توسط یک انجین ۴ زمانه SOHC مایع خنک تک سیلندر با حجم ۱۵۵ سی سی، عملکرد سوپاپ متغیر ( VVA ) مجهز شده که قادر به تولید قدرت ۱۹ اسب بخار و ۱۴.۷ نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه با جعبه دنده شش سرعته دستی که به همراه خود تکنولوژی Assist و Slipper Clutch را می بیند. این سیستم به طور موثری می تواند در هنگام نیاز به توقف ناگهانی، به معکوس دادن دنده و ترمز گیری yamaha xsr155 قدرت ویژه ای ببخشد.

yamaha-xsr155

xsr 155 قیمت#xsr 155#xsr900#xsr 155 یاماها#xsr700#xsr coinmarketcap#xsr 155 price#xsrf #xsr 155 قیمت#xsr 155 یاماها#xsr 155 price#xsr 155 yamaha#xsr 155 max speed#xsr 155 custom parts#xsr 155 custom exhaust#xsr 155 top speed #یاماها ایکس اس آر#آیفون ایکس اس آر#جی اس ایکس آر#سوزوکی جی اس ایکس آر۱۰۰۰ #yamaha #خرید موتورسیکلت یاماها

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *