بلاگ

اسکوتربرقی شیمانو F25

اسکوتربرقی شیمانو F25

امروزه بسیاری از افراد به دلیل افزایش آلودگی هوا برای رفت و آمد درون شهری تمایل به استفاده از دوچرخه و اسکوتر دارند. در واقع هزینه تعمیرات و نگهداری کم، وزن سبک و قابلیت حمل آسان از جمله دلایلی هستند که باعث افزایش محبوبیت این وسایل حمل و نقل شده اند. در ضمن اسکوترهای الکترونیک به واسطه داشتن باتری های لیتیومی قدرتمند می توانند مسافت زیادی شما را جابجا کنند. کمپانی ناین بات یکی از شرکت هایی است که در زمینه مدل های مختلف Electric Scooter فعالیت دارد و اسکوتر ناین بات مدل F25 یکی از آن ها است.

گجت هوشمند یاد شده به واسطه داشتن لاستیک های پهن و موتور قدرتمند ۳۵۰ واتی می تواند مسافت ۲۰ کیلومتر را در تنها یک ساعت طی کند. در ادامه مشخصات فنی این محصول به طور دقیق‌تر مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

شخصات ظاهری اسکوتر ناین بات مدل F25

اسکوتر تاشوی ناین بات مدل F25 در حالت عادی ابعادی برابر با ۱۱۴۳*۴۸۰*۱۱۶۰ میلیمتر دارد. در حالی که اگر این وسیله را تا کنید، ابعاد آن به ۱۱۴۳*۴۸۰*۴۹۵ میلیمتر کاهش می‌ یابد. همچنین کمپانی سازنده گجت هوشمند مذکور را با وزن ۱۴.۷کیلوگرم ساخته است. بنابراین حتی اگر شارژ اسکوتر برقی شما در حین رانندگی تمام شود، جای هیچگونه مشکل و نگرانی نیست؛ زیرا در این صورت به راحتی می‌ توانید آن را با دست حمل نمایید. به همین دلیل امکان حمل راحت را می ‌توان از جمله دلایل محبوبیت این وسایل نقلیه درون شهری دانست. در واقع ضامن هایی در انتهای دسته اف ۲۵ تعبیه شده است که با کمک آن‌ ها می توان آن را در یک مرحله و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جمع کرده و در کوچکترین مکان ‌ها مانند صندوق عقب ماشین قرار داد.

لازم به ذکر است که بدنه اسکوتر دسته دار Ninebot مدل F25 از آلیاژ آلومینیوم بسیار مقاوم ساخته شده است. این متریال درجه چگالی پایین و استحکام بالایی دارد و می تواند از ۲۵ تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. بدنه مشکی رنگ به همراه المان‌ های نارنجی نیز الگوی ظاهری رعایت شده در خانواده اسکوترهای الکترونیک سری F ناین بات است.

دسته های این وسیله نقلیه کوچک نیز از جنس پلاستیک ترموپلاست موسوم به TPR هستند. به همین دلیل این دسته ها خاصیت ضد لغزش و مقاومت بالا دارند. علاوه بر این موارد، این نوع پلاستیک ضمن داشتن نرمی و انعطاف بالا عاملی موثر در کنترل بهتر و سریع‌تر scooter است. بدین ترتیب نه تنها از ساعت ‌ها سواری با گجت هوشمند مذکور خسته نمی شوید، بلکه از رانندگی امن و راحت با آن نیز لذت خواهید برد.

امکانات و ویژگی های اسکوتر برقی شیائومی Ninebot F25

از آنجایی که اسکوتر ناین بات مدل F25 از استاندارد ضد آب IPX5 بهره می برد، می‌توان آن را در جاده‌ های خیس یا در هنگام بارندگی نیز استفاده کرد. همچنین شستشوی اف ۲۵ با آب مشکی برای آن ایجاد نمی کند. علاوه بر این، محصول مورد بحث قابلیت ها و امکانات متعدد دیگری را نیز در اختیار راکب قرار می دهد.

میزان قدرت و پیمایش اسکوتر الکترونیک شیائومی ناین بات مدل اف ۲۵

این مدل از اسکوتر تفریحی شیائومی برای تامین انرژی مورد نیاز خود جهت حرکت از یک موتور براشلس قوی استفاده می کند که توانی معادل ۳۵۰ وات دارد. بنابراین اگر یک بار این وسیله را شارژ کامل کنید، می توانید با آن حدود ۲۰ کیلومتر را بپیمایید.

به طور کلی Ninebot Electric Scooter F25 سه حالت سواری شامل استاندارد، اسپرت و صرفه‌جویی در انرژی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر حالت Eco را انتخاب کنید، می توانید از رانندگی با حداکثر سرعت ۱۵ کیلومتر در ساعت لذت ببرید. در صورتی که در حالت استاندارد و اسپرت حداکثر سرعت به ترتیب ۲۰ و ۲۵ کیلومتر در ساعت است.

شما می توانید هر یک از این حالت های سواری را از طریق پنل هوشمند موجود روی دسته هاوربورد مذکور یا اپلیکیشن Segway-Ninebot انتخاب کنید. همچنین مشاهده اطلاعات گوناگونی همچون میزان سرعت، زمان و وضعیت قفل Scooter نیز از این دو راه میسر است. میزان قدرت دستگاه و شارژ باتری نیز هم از طریق پنل هوشمند و هم اپلیکیشن اختصاصی قابل مشاهده است.

در ضمن اسکوتر F25 به قابلیت هدایت خودکار و سیستم هشداردهنده صوتی نیز مجهز است. بدین ترتیب اگر محصول مورد بحث بعد از پیمایش مسافت زیادی نیاز به استراحت و خنک شدن داشته باشد، هشداری به کاربر ارسال می شود. این قابلیت ها رانندگی ایمن و راحت را برای راکب به ارمغان می آورند.

مشخصات چراغ های عقب و جلو Xiaomi Ninebot Electric Scooter F25

اسکوتر تاشوی سگوی ناین بات اف ۲۵ یک لامپ LED با توان ۲.۵ وات در چراغ جلوی خود دارد که محوطه ای به شعاع ۶ متر را روشن می نماید. هماهنگ کار کردن چراغ های عقب و جلو یکی از ویژگی هایی هستند که در این وسیله حمل و نقل سبک رعایت شده است. این بدین معنا است که با روشن شدن چراغ جلو، چراغ عقب خود به خود روشن می شود. همچنین اگر اهرم ترمز را فشار دهید، لامپ عقب scooter حالت چشمک زن پیدا می کند. این ویژگی برای آگاه کردن رانندگان دیگر و عابرین پیاده در اف ۲۵ تعبیه شده است. همچنین یک دکمه پاور نیز روی پنل هوشمند این محصول وجود دارد. این دکمه علاوه بر اینکه برای خاموش و روشن کردن اسکوتر کاربرد دارد، میزان سرعت و وضعیت چراغ های عقب و جلو را نیز مدیریت می کند.

تایرها و سیستم ترمز جت اسکوتر Ninebot مدل F25

برای اینکه بتوانید ناین بات مدل F25 را برانید، نیازی به اعمال فشار یا حرکت پا نیست. در واقع لاستیک‌ های پنوماتیک ۱۰ اینچی این محصول شیائومی حرکت سریع و روان آن را فراهم می سازند. این در حالی است که چرخ های عقب و جلو اسکوتر ناین بات مدل F25 به سیستم ترمز دوبل مجهز هستند. این سیستم به دلیل بهره مندی از سیستم تعلیق پنوماتیک بادی رانندگی امنی را در تمام طول مسیر برای راکب مهیا می کند.

در حالی که تایر عقب این گجت هوشمند دارای یک دیسک ترمز بزرگ است، تایر جلوی آن به سیستم ترمز ضد قفل E-ABS تجهیز شده است. تمام این سیستم های ترمز در کنار لاستیک های ضربه گیر باعث شده اند که اسکوتر F25 بتواند به راحتی از تمام موانع از جمله سرعت گیرها عبور کند. لذا شما با کمک scooter مورد بحث می توانید از مسیرهای هموار و ناهموار گذشته و به مقصد خود برسید.

درت و طول عمر باتری هاوربورد سگوی ناین بات F25   

این مدل از اسکوتر برقی Ninebot KickScooter  از باتری قدرتمند به ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت( ۱۸۳ وات ساعت) استفاده می کند. این باتری انرژی لازم برای پیمودن مسیرهای شیب‌دار با حداکثر درجه شیب ۱۲ درصد را فراهم می آورد. این در حالی است که شارژ مجدد این وسیله حدود ۳.۵ ساعت به طول می انجامد.

سیستم مدیریت باتری یکی دیگر از قابلیت هایی است که برای ایمنی بیشتر اف ۲۵ در نظر گرفته شده است. این سیستم مانع از داغ شدن بیش از حد، اتصال کوتاه، جریان بیش از حد، شارژ و دشارژ بیش از حد در scooter می شود.

اسکوتر برقی سگوی ناین بات Segway Ninebot مدل F25 را از کجا بخریم؟

افراد بالای ۱۴ سال که قدی بین ۱۲۰ تا ۲۰۰ سانتی‌متر دارند، می توانند از اسکوتر ناین بات مدل F25 استفاده کنند. اگر شما نیز به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا علاقه دارید، می توانید این وسیله حمل‌ و نقل سبک را از فروشگاه اینترنتی می لندز بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *