بلاگ

 جت اسکی

 جت اسکی

وسیله ایست ورزشی و تفریحی که در سال های اخیر به کشور ما وارد شده است و کاربردی تفریحی دارد.  جت اسکی ها در انواع مدل ، برند ، ابعاد و اندازه ، رنگ و طرح و…. در بازار های جهانی موجود هستند .

حس راندن وسیله ای ما بین موتور سیکلت و قایق با سرعت بالا هیجان خاص خود را دارد. حرکت بر عرصه دریا و دریاچه ها با سرعت بالا و حس تازگی نسیم دریا ، معمولا مورد علاقه همگان است.  جت اسکی ها هم بسیار سریع هستند و هم جای کمی اشغال می کنند و هم به سهولت جابجا می شوند و نگهداری از آن ها بسیار کم هزینه می باشدکه میتوان از مزایای آن به حساب آورد.

نحوه کار جت اسکی

 از یک مجرا آب وارد می شود و پس از عبور از پره های گردان و سرعت گرفتن ، آب با فشار از مجرایی باریک تر با فشار عبور می کند و باعث ایجاد نیروی پیشرانه برای جت اسکی می شود. چرخش پروانه های تعبیه شده در عقب جت اسکی آب را از زیر به داخل می کشد وآب پس از عبور از این پره ها و سرعت گرفتن با فشار زیادی از خروجی باریک در عقب جت اسکی خارج می شود. و جت اسکی SEA DO برای سرعت بخشیدن به آب از یک موتور بنزینی با توان های مختلف بهره می برد.

در جت اسکی ها برای بالا رفتن سرعت سعی شده تا سطح تماس جت اسکی با آب را به حداقل سطح و عمق برسانند. شیار هایی نیز برای عبور بهتر آب در کف آن تعبیه می کنند تا آب به سادگی از میان این شیارها عبور کند و باعث بروز مقاومت در حین حرکت نگردد.

جت اسکی سی دو توان خود را از یک موتور بنزینی ۳ سیلندر خطی با حجم ۱۶۳۰ سی سی میگیرد.مصرف کنترل شده توسط سیستم انژکتوری جت اسکی SAE DOO آن را به محصولی کم مصرف تبدیل کرده است.

در ساخت جت اسکی SAE DOO برای سهولت در استفاده کنترل تمام قسمت های این وسیله کاملا الکترونیکی شده و حتی تغییر مسیر به وسیله فرمان با دستورات الکترونیکی انجام میگیرد.

مشخصات فنی جت اسکی سی دو
نام محصولجت اسکی SEA DO
برند 
کلاس موتور 
  مشخصات انجین 
حجم انجین۱۳۶۰ سی سی
نوع انجین۴ زمانه –
تعداد سیلندر۳ سیلندر خطی
تعداد سوپاپ در هر سیلندر 
توان۳۰۰ اسب بخار
گشتاور 
نوع روشن کنندهاستارتر الکتریکی
  سیستم سوخت 
سیستم تامین سوختانژکتور
نوع سوختبنزین
حجم باک۶۰ لیتر
  سیستم انتقال قدرت 
نوع کلاچ 
نوع دنده 
نوع انتقال قدرت 
  رینگ و تایر 
لاستیک جلو 
لاستیک عقب 
  سیستم ترمز 
ترمز جلو 
ترمز عقب 
  سیستم تعلیق 
تعلیق جلو 
تعلیق عقب 
  ابعاد موتورسیکلت 
طول*عرض*ارتفاع 
فاصله دو محور چرخ ها 
فاصله از سطح زمین 
فاصله زین تا زمین 
وزن 
  امکانات 
کیلومتر شمار      
شارژر USB 
چراغ LED 
آپشن ها 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *