بلاگ

Z4-T250

موتور Z4-T250

موتورزونتس تی ۲۵۰ از سری موتورهای سبک ادونچر یا مسافرتی است که با حجم انجین ۲۴۸ سی سی ، تک سیلندر ، سیستم خنک کننده آب و چهار زمانه که با توان ۳۹.۴۲ اسب بخار و گشتاور ۳۲.۸ نیوتون متر ارائه می شود .

زونتس تی ۲۵۰ با جعبه دنده ۶ سرعته جفت می شود و دارای سیستم محرکه زنجیر است .
زونتس T250 دارای آپشن USB و ترمز ABS  است زیرا این موتور به عنوان موتور سیکلت مسافرتی و در جاده استفاده می شود ، پس اطمینان خاطر را برای شارژ موبایل و ایمنی در توقف به همراه می آورد .

موتور سیکلت زونتس تی۲۵۰ قدرتمند وسریع  و همچنین ساخت اصل چین که چیزی از کیفیت آن کم نیست.

این موتور دارای سیستم KLS ( ریموت ) می باشد که عملکرد امنیتی عالی ارائه می دهد، این فرآیند یک راه ساده تر و ایمن تر برای قفل و باز کردن قفل است.

 کلید نسل دوم (KLS ) ، دارای سنسور تراشه داخلی نیز می باشد و حتی اگر باتری از برق جدا شده یا کاملاً خالی باشد، تا زمانی که کلید به سمت راست و به پایین صندلی نزدیک باشد، می تواند قفل موتورسیکلت را باز کند.

موتور زونتس تی دارای یک صفحه نمایش تمام رنگی TFT، دارای چهار تم نمایش شخصی و دارای دو حالت نور پس زمینه، دستی و اتوماتیک که شدت نور پس زمینه را با توجه به تغییر محیط تنظیم می کند.

قفل فرمان نسل دوم ( قفل اتومات ) دارای مکانیزم فشرده تر، مقاومت بهتردر برابر ضربه ، عملکرد سریع تر، ایمن تر و قابل اطمینان تر می باشد.

 در موتور Z4 تی ۲۵۰ پد صندلی از نوع فوم مموری و بسیار راحت است و در عین حال روکشی از مواد مرغوب دارد که دوام آن ثابت شده است . شکل محدب این صندلی در حالتی است که هنگام شتاب گیری ، سواری را محکم نگه میدارد و این اطمینان را میدهد که راننده در موقعیت راحتی قرار گرفته است و خستگی را کاهش میدهد .

یک شیشه جلوی برقی در موتور زونتس ادونچر تی ۲۵۰ با در نظر گرفتن آیرودینامیک بهینه طراحی شده است تا به طور موثری باد را کاهش دهد و جریان هوا را روی کلاه ایمنی ارسال کند.

موتور ادونچر زونتسT250 دارای یک محفظه قفل دار درزیر صفحه نمایش است که برای عینک آفتابی، دستمال مرطوب محافظ یا هر چیز کوچکی که فقط در دسترس باشد، ایده آل است.

در زونتس تی زد فور ۲۵۰ یک دکمه وجود دارد که با فشار دادن آن ، بین حالت های ECO و Sport جابه جا می شود، تا متناسب با سواری شما باشد. انتخاب حالت روی صفحه نمایش قابل مشاهده است. هنگام سوار شدن ، موتور در حالت ECO قرار دارد و زمانی که دور موتور به ۷۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد، سیستم به‌طور خودکار به حالت Sport تغییر می‌کند، این امر سبقت های ایمن را بدون به خطر انداختن مصرف سوخت تضمین می کند.

مشخصات فنی زونتس ادونچر ۲۵۰ تی
نام محصولزونتس Z4 250T
برندZONTES
کلاس موتور مسافرتی
  مشخصات انجین 
حجم انجین 249 سی سی
نوع انجین 4 زمانه _ روغن خنک
تعداد سیلندرتک سیلندر
تعداد سوپاپ در هر سیلندر۴ سوپاپ
توان۱۵.۸۹ کیلو وات در ۷۵۰۰ دور در دقیقه معادل ۲۱.۶ اسب بخار
گشتاور 
نوع روشن کنندهاستارتر الکتریکی
  سیستم سوخت 
سیستم تامین سوختانژکتور EFI
نوع سوختبنزین
حجم باک۱۸ لیتر
  سیستم انتقال قدرت 
نوع کلاچدستی
نوع دنده۶ دنده
نوع انتقال قدرتزنجیر
  رینگ و تایر 
لاستیک جلو۱۱۰/۷۰_۱۷
لاستیک عقب۱۶۰/۶۰_۱۷
  سیستم ترمز 
ترمز جلو دیسک+ ABS
ترمز عقبدیسک+ ABS
  سیستم تعلیق 
تعلیق جلودوشاخ هیدرولیک تلسکوپی
تعلیق عقبتک کمک فنر مرکزی
  ابعاد موتورسیکلت 
طول*عرض*ارتفاع۲۰۴۰*۸۰۷*۱۳۹۰ میلی متر
فاصله دو محور چرخ ها۱۳۹۰ میلی متر
فاصله از سطح زمین 
فاصله زین تا زمین۷۹۵ میلی متر
وزن۱۸۱.۵ کیلو گرم
  امکانات 
کیلومتر شمار     دیجیتال
شارژر USBدارد
چراغ LEDدارد
آپشن هادارای باکس عقب

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *