بلاگ

هوندا  pcx160 نسخه abs

هوندا  pcx160 نسخه abs

در دنیای موتورسیکلت، اسکوترها به عنوان حمل و نقل شهری طبقه بندی می شوند . PCX 160 که در سال ۲۰۱۸ به بازار معرفی شد، در ۲ نوع عرضه می شود: غیر ABS (استاندارد ) و .ABS

این محصول ابتدا توجه شما را با چراغ جلو و عقب LED بزرگ و به سبک تیز و سپس صندلی با روکش مناسب راحت که برای کنترل سوار طراحی شده است، جلب می کند. یک سیستم کلید هوشمند، پانل ابزار LCD، محفظه زیر زین و یک محفظه ۲۸ لیتری وجود دارد که به راحتی کلاه ایمنی را در خود جای می‌دهد.

قدرت موتور هوندا پی سی ایکس ۱۶۰ توسط یک موتور ۱۵۶ سی سی، SOHC، مایع خنک، چهار زمانه، یک سیلندر، با توانایی تولید۱۶ اسب بخار و گشتاور ۱۴.۷ نیوتن متر تامین می شود. انتقال نیرو از طریق یک گیربکس متغیر پیوستهCVT انجام می شود.

جدا از چراغ های LED ذکر شده، PCX160 با سیستم ترمز ضد قفل ABSکه به ترمز دیسکی چرخ جلو متصل است، راننده خود را ایمن نگه می دارد.

از دیگر ویژگی های هوندا پی سی ایکس۱۶۰ میتوان به :

  • آیدیلینگ استاپ
  • چراغ روز
  • سنسور جک
  • پورت USB

اشاره کرد ، اگر بخواهیم یک توضیح مختصر در رابطه با سیستم آیدیلینگ استاپ بدهیم باید بگوییم که با وجود این سیستم ، وقتی موتور بیش از ۵ ثانیه توقف داشته باشد بطور خودکار خاموش شده و زمانی که راکب قصد حرکت داشته باشد ، بطور خودکار روشن میشود ، این سیستم از مصرف سوخت بالا و مضر جلو گیری می کند هوندا PCX160

حجم انجین۱۵۶.۹ سی سی
مشخصات انجینتک سیلندر، ۴ زمانه، ۴ سوپاپ، فناوری ESP+ آب خنک
گیربکسCVT اتومات
ترمزترمز جلو : دیسکی هیدرولیک ABS ترمز عقب: دیسکی هیدرولیک
تعلیقتعلیق جلو: تلسکوپی تعلیق عقب: جفت کمک فنر
ظرفیت باک۸.۱ لیتر

 
 
 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *