مقالات موتورسیکلت

WR 155

WR 155

جدیدترین به روزرسانی های Yamaha WR 155 ( یاماها دبلیو آر ۱۵۵ )

یاماها هند قصد دارد Yamaha WR 155  را سال آینده در بازار دو چرخ ما عرضه کند. WR 155R یک موتور سیکلت دو منظوره مناسب در خطوط Hero XPulse 200 است. مجهز به موتور مشابه موتور Yamaha R15 نسخه ۳.۰ است. با این وجود موتور برای عملکرد بهتر در جاده خارج شده است. یاماها WR 155R دارای سیستم تعلیق مسافرتی طولانی ، دوردست بودن از سطح زمین و همچنین چرخ های بلند و لاستیک های دستگیره برای عملکرد بهتر در خارج از جاده است.

همچنین وزن آن فقط با وزن ۱۳۴ کیلوگرم (وزن محدود) کاملاً سبک است ، اما چالش های WR 155R در هند ارتفاع صندلی بلند آن ۸۸۸ میلی متر و مخزن سوخت کوچک ۸.۱ لیتری است که دامنه آن را محدود می کند. اگر یاماها بتواند اجزای آن را بومی سازی کند و موتورسیکلت آفرود را با ۱.۵۰ روپیه (نمایشگاه پیشین) قیمت گذاری کند ، WR 155R می تواند فاصله بین Hero XPulse 200 و Royal Enfield Himalayan BS6 را برطرف کند.

سال گذشته یاماها هند اعلامیه مهمی را مبنی بر تمرکز بر روی موتورسیکلت های ممتاز / غیر مسافری ارائه کرد. این تصمیم مشابه تصمیمی است که سالها قبل توسط سوزوکی گرفته شده است. این یک مارک مهم است زیرا مارکهای ژاپنی برای پیگیری امر مهم بعدی از بخش حجم (مسافر) دور شدند. با توجه به این واقعیت که حتی هوندا قدرتمند نمی توانست قهرمان را از بالا تحریک کند ، این یک تصمیم عاقلانه بود.

با تمرکز بر دوچرخه های عملکردی ، یاماها قبلاً R15 V3 و MT-15 را در بازار ما عرضه کرده است. با این حال ، دو موتور دوچرخه از نمونه کارهای بین المللی آن در همان بخش وجود دارد که هنوز اولین حضور خود را در هند انجام نداده اند: XSR 155 و WR 155 R. از بین دو دوچرخه ، ما روی موتور دوم تمرکز می کنیم زیرا می تواند سه گانه باشد تنظیم محصول دروازه چنگال در بخش ماجراجویی. در حالی که Royal Enfield Himalayan و Hero XPulse 200 مشکوک ماجراجویی مناسب هستند ، WR 155 R یک آفرود سخت است. بنابراین بیایید سعی کنیم بفهمیم که این برای بازار دو چرخ هند منطقی است یا نه.

در هند بسازید   wr155

یاماها WR 155 R از همان موتور سازگار با BS6 بهره می برد که در یاماها R15 و MT-15 دیده می شود. موتور از گران ترین جنبه های دوچرخه است. از آنجا که نیروگاه در هند تولید شده است ، این یاماها هزینه و مانع بزرگی است. با این حال ، در دوچرخه آفرود ، موتور از کار افتاده است و ۱۶.۷PS (19.3PS در R15) و گشتاور کمی کمتر در ۱۴.۳Nm را تولید می کند.

نام فارسی: یاماها دبلیو آر ۱۵۵
نام انگلیسی: Yamaha WR 155
برند: Yamaha

مشخصات فنی Yamaha WR 155 :
حجم انجین یاماها دبلیو آر ۱۵۵ : ۱۵۵ سی سی
نوع انجین: تک سیلندر،۴زمانه، با سیستم تحریک SOHC، مایع خنک
حداکثر توان: ۱۶.۷ پاسکال در ۱۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: ۱۴.۳ نیوتن متر در ۶۵۰۰ دور در دقیقه
تعداد دنده: ۶ سرعته
روشن کننده: استارتی
حداکثر سرعت: ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت
تایر جلو : ۲۱اینچ
تایر عقب: ۱۸ اینچ
ترمز جلو : دیسکی
ترمز عقب: دیسکی
تعلیق جلو: تلسکوپی
تعلیق عقب: مونوشاک
طول*عرض*ارتفاع (mm): 1200*840*2145
ظرفیت باک: ۸ لیتر
وزن: ۱۳۴ kg
سیستم سوخت رسانی: انژکتور الکترونیک
کیلومترشمار دیجیتال

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *