مقالات موتورسیکلت

صباسیکلت

festival

مسئله پیدا کردن جای پارک و تو ترافیک موندن برای همیشه حل شد!!
کسایی که برای دقیقه به دقیقه زمان‌شون برنامه‌ریزی میکنن، تو‌ ترافیک موندن واقعا براشون زجر آوره.
این روزا با توجه به حجم سنگین ترافیک در کلان شهرها، استفاده از موتورسیکلت بهترین گزینه برای مدیریت زمان هست.
علاوه بر بحث مدیریت زمان، تو این اوضاع که هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو سر به فلک کشیده، از گرونی قطعات گرفته که یه چیزی حدود ۳۰۰ الی ۵۰۰ درصد افزایش یافته است تا دستمزد تعمیرکاران، عقلانی‌ترین کار، خرید یک موتورسیکلت مناسب شهری هست.
در چند سال اخیر، مردم به دلیل معظل ترافیک و آلودگی هوا و هزار و یک دلیل دیگر ناشی از جابه‌جایی خودرو، به خرید موتورسیکلت رو آوردن و بازار خرید و فروش موتورسیکلت حسابی داغ شده طوری که تنوع موتورسیکلت‌ها روز به روز بالاتر رفته و با آپشن‌های جدید به بازار عرضه می‌شوند.
شرکت صباسیکلت ( با مدیریت برادران کاشی) با ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه عرضه انواع موتورسیکلت‌های داخلی و خارجی همراه با سند معتبر فعالیت داشته و با ارائه خدمات و مشاوره رایگان سعی در رفع نیاز مشتریان جهت خرید موتورسیکلت دارد.
با فرا رسیدن فصل پاییز، صباسیکلت در نظر دارد به پاس قدردانی از مشتریان خود جشنواره پاییزه‌ای برگزار نماید. شما مشتریان عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت صباسیکلت به نشانی www.sabacyclet.com ‌و صفحه اینستاگرام https://instagram.com/saba_cyclet از شرایط این جشنواره بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *