مقالات موتورسیکلت

سوزوکی اینازوما

سوزوکی اینازوما

سوزوکی اینازوما ۲۵۰ یکی از موتورسیکلت های ژاپنی می باشد که از سوی شرکت تکتاز موتور مونتاژ و راهی بازار خرید و فروش در سراسر کشور می شود.

موتورسیکلت سوزوکی اینازوما 250 که در بازارهای خارجی با نام های مختلف شناخته می شود از جمله؛ GW250 یا GSR250 که از این موتور بیشتر ماموران پلیس در کشورهای خارجی مانند؛ چین، ژاپن و امریکا استفاده می کنند.

شرکت نیکد کمپانی ژاپنی که تولیدکننده سوزوکی اینازوما۲۵۰ است به دلیل کیفیت بالا محصولات خود  رقابت های زیادی با تولیدکنندگان موتورسیکلت در جهان داشته است.

نقد و بررسی

این محصول عملکرد بسیار روان و کمر لرزش دارد و پیشرانه را برای داشتن سواری های طولانی مدت و بدون خستگی طراحی کرده اند و دور موتورها محدوده قرمز لرزش های کمی قابل لمس می باشد.

موتورسیکلت سوزوکی اینازوما 250 ارگونومی خوبی دارد و جانمایی آن به درستی طراحی شده و راننده هیچگونه مشکل با آن ندارد و بسیار نرم و راحت است.

با خرید این موتور می توانید یک سواری لذت بخش و طولانی مدت را تجربه کنید و این موتور در طراحی آن شبیه به موتورسیکلت های سنگین تر سوزوکی دارد از جمله شباهت چراغ، باک و راهنماهای جانمایی شده در فلاپ روی باک بسیار شبیه می باشد.

شرکت نیکد ژاپنی کیفیت ساخت خیلی بالایی دارد و اکثر قطعات این موتورسیکلت ها مستحکم و باکیفیت هستند و از قطعات درجه یک و قدرتمند در تولید  آن بکار برده می شود.

از ویژگی های برتر سوزوکی اینازوما ۲۵۰ جذابیت ظاهری و اسپرتی بودن آن است که علاوه بر کیفیت برتر از ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی برخوردار است که می تواند هر موتورسواری را به سوی خود جذب کند.

موتورسیکلت سوزوکی اینازوما ۲۵۰ در بازار رقیبی با چنین ویژگی ها ندارد و از شخصیت توانمند و آرام برخوردار است که در هیچ یک از موتورسیکلت ها نمی توان آن را یافت.

اگر به دنبال خرید موتورسیکلت قدرتمند و جذاب هستید، سوزوکی اینازوما گزینه خیلی مناسبی می باشد و این محصول به دلیل کیفیت برتر نسبت به برندهای دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است.

مشخصات سوزوکی اینازوما

تعداد چرخ: ۲

تعداد خروجی اگزوز: ۲

تعداد سرنشین:۲

تعداد سیلندر: ۲

جعبه دنده: دستی

حداکثر سرعت: ۱۶۰

فضای حمل بار: بدون فضای حمل بار

کلاس موتور: Street

مدل: اینازوما۲۵۰

نوع ترمز جلو موتور سیکلت: دیسکی

نوع ترمز عقب موتور سیکلت: دیسکی

نوع چراغ: لامپ هالوژن

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *