مقالات موتورسیکلت

ADV150

ADV150

قلب تپنده اسکوتر ADV150 همان انجین هندا PCX 150 است که آن را اسکوتری سبک و چالاک کرده است.

موتورهای ماجراجویی بزرگترین بخش در حال رشد در صنعت موتورسیکلت را تشکیل می دهند. یک موتور ADV تقریباً برای همه مناسب است، خواه تازه شروع کرده باشید یا یک حرفه ای باشید. هوندا در سالهای اخیر رشد چشمگیری در این بخش داده است و با موتورسیکلت اسکوتر هوندا ADV 150 توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

این یک اسکوتر نیمه آفرود است که از یک موتور چهار زمانه ۱۴۹ سی سی مایع خنک کننده استفاده می کند، در یک شاسی و بدنه ناهموار قرار گرفته و با لاستیک های جاده ای / خاکی بسته شده است.

ADV150 دارای یک موتور چهار زمانه تک سیلندر خنک کننده مایع و ۸۰ درجه مایع با یک جعبه دنده تک سرعته است. فریم زیرین به عنوان پلتفرم، نور LED، محافظت از باد قابل تنظیم، و البته بدنه جدید. از همه مهمتر، جزئیات سیستم تعلیق نیز جدید است. ، ADV150 روی لاستیک های نیمه آفرود فدرال تایوانی (اما ساخته شده در اندونزی) می چرخد.

چندی قبل هندا برای طراحی یک محصول جدید و جهانی، مسابقه ای بین تیم های مختلف تحقیقات و توسعه خود در کشور های مختلف برگزار کرد. برنده این مسابقه، تیم هندا در تایلند بود که با کانسپت یک اسکوتر ادونچری جمع و جور در این مسابقه شرکت کرده بود. ظاهرا تیم تایلند هندا به درستی به این نتیجه رسیده بوده که زمان معرفی یک اسکوتر ماجراجویی جمع و جور رسیده است.

مشخصات فنی ADV150

انتقال قدرت
نوع کلاچ: اتوماتیک
گیربکس: اتوماتیک
تعداد دنده: اتوماتیک
سیستم تعلیق
ترمز جلو: دیسکی
تعلیق جلو: تلسکوپی
ابعاد چرخ جلو: ۱۴ اینچ
ترمز عقب: دیسکی
تعلیق عقب: دو کمک فنر دوبل, کمک فنر گازی
ابعاد چرخ عقب: ۱۳ اینچ
سایر ویژگی‌ها
ابعاد: ۱۹۵۰*۷۶۳*۱۱۵۳ میلیمتر
وزن: ۱۲۵ KG
حجم انجین: ۱۵۰ سی سی
نوع انجین: تک سیلندر
سوخت رسانی: انژکتور
تعداد سوپاپ: چهار
حداکثر سرعت: ۱۲۷ KM/H
حجم باک: ۸ لیتر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *