مقالات موتورسیکلت

لاکی شارژی

لاکی شارژی

لاکی SX 2000(لاکی شارژی) باطری لیتیومی (باطری قابل حمل) علاوه بر اینکه رانندگی با موتوسیکلت برقی راحت تر است به آرامش روانی و همچنین آلودگی هوا بسیار کمک می کند .شرکت سهند سیکلت سپاهان تصمیم به تولید موتور سیکلت های برقی با کیفیت و متفاوت با نمونه های موجود گرفته است که تا کنون با استقبال چشمگیری مواجه شده است . این موتور دارای یک موتو ۲۰۰۰ وات تحت لیسانس بوش المان است که با توجه به باطری ۶۰ ولت ۲۶ امپر لیتیومی (Lithium ion) میتواند تمام نیاز های شهری راکب را برآورده کند. یکی از بزرگترین محاسن این موتور باطری قابل حمل آن میباشد.

لاکی sx2000 دارای یک موتور ۲۰۰۰ وات تحت لیسانس بوش آلمان است که با توجه به باتری ۶۰ ولت ۲۶ آمپر لیتیومی (Lithium ion)  میتواند تمام نیاز های شهری راکب را برآورده کند.

علاوه بر اینکه رانندگی با موتورسیکلت برقی راحت تر است به آرامش روانی و همچنین آلودگی هوا بسیار کمک می کند. شرکت سهند سیکلت سپاهان  تصمیم به تولید موتور سیکلت های برقی با کیفیت و متفاوت با نمونه های موجود گرفته است که تا کنون با استقبال چشمگیری مواجه شده است .

یکی از بزرگترین محاسن این موتور باتری قابل حمل آن میباشد.

الکتروموتور

الکتروموتور لاکی sx2000 ساخت بوش آلمان است. این موتورسیکلت  از یک الکتروموتور پر قدرت ۲۰۰۰ وات بهره مند می باشد تا بتواند با توان بالای خود تمامی نیازهای یک سفر درون شهری را به خوبی مرتفع نماید و در جاده های شیب دار تا ۱۵ درجه با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت به خوبی حرکت کند و حداکثر جرم ۱۸۰ کیلو را  جا به جا کند.

صفحه کیلومتر

صفحه نمایش این موتور به صورت کاملا دیجیتال میباشد که دارای Back Light رنگی برای دید بهتر در شب میباشد. تمامی پارامتر های سرعت لحظه ای ،میزان مسافت طی شده ،میزان شارژ باقی مانده و نشانگرهای چراغ های روشنایی روی آن قابل رویت میباشد.

سیستم ترمز و تعلیق

ترمز جلو و ترمز عقب این موتور به صورت دیسکی میباشد. تایر ها به صورت تیوبلس می باشند. سایز لاستیک عقب و جلو این موتور ۱۲*۹۰/۹۰ میباشد. سیستم تعلیق عقب و جلوی موتور به صورت هیدرولیکی میباشد.

شارژر USB موبایل

در قسمت جلوی لاکی sx2000 داخل داشبورد PLUG USB CHARGER وجود دارد که راکب میتواند موبایل خود را داخل آن قرار دهد و ضمن شارژ شدن آن با خیال راحت به سواری خود ادامه دهد.

ذخیره انرژی

یکی از بزرگترین محاسن لاکی sx2000(لاکی شارژی) دارا بودن باتری لیتیومی قابل حمل میباشد که میتوان در صورت اتمام شارژ آن را از موتور جدا کرده و در محل سکونت یا محل کار خود شارژ نمایید. وزن باتری ۱۰ کیلوگرم و ولتاژ آن ۶۰ ولت و ظرفیت آن ۲۶ آمپر ساعت میباشد.

چراغ های روز (DAY LIGHT) چشم نواز

در قسمت جلوی موتور از چراغ های LED با طراحی چشم نواز استفاده شده است.

مشخصات کلی لاکی شارژی

انجینبرقی / مستقیم/تحت لیسانس بوش
توان۲۰۰۰ وات
سیستم تعلیقجلو : تلسکوپی
عقب : هیدرولیکی
سیستم ترمزجلو : دیسکی
عقب : دیسکی
تایرجلو : ۱۲*۹۰/۹۰
عقب : ۱۲*۹۰/۹۰
طول * عرض * ارتفاع۱۰۹۰*۷۲۰*۱۸۸۰
وزن خالص۸۰ کیلو گرم
حداکثر شیب نوردی۱۵ درجه
حد اکثر سرعت۵۰ کیلومتر بر ساعت
نوع باطریلیتیوم-یون (Lithium ion)
ولتاژ باطری۶۰ ولت
ظرفیت باطری۲۶ آمپر ساعت
میزان پیمایش با هر بار شارژ۸۰ کیلومتر
مدت زمان شارژ کامل۶ ساعت
حداکثر جرم قابل حمل۱۸۰ کیلوگرم
عمر باطری۴ الی ۵ سال

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *