مقالات موتورسیکلت

سوزوکی اینازوما ۲۵۰

سوزوکی اینازوما 250

سوزوکی اینازوما ۲۵۰ یکی از موتورسیکلت های ژاپنی می باشد که از سوی شرکت تکتاز موتور مونتاژ و راهی بازار خرید و فروش در سراسر کشور می شود.

شرکت SUZUKI ژاپن برای رقابت در بازار همانند گذشته پیشرو بوده ومحصولات جدیدی رو به بازار ارایه کرده است.  مشخص ترین ویژگی این موتور قیمت کیفیت بالا قطعات آن می باشد. دارای دو سیلندر می باشد. قدرت تُرک بالا جهت سواری در پیچ های جاده . دارای هندلینگ بسیار خوب در سواری موتورسیکلت همچنین استهلاک پایین انجین که منجر به طول عمر بالای انجین می گردد.

موتورسیکلت سوزوکی اینازوما 250 که در بازارهای خارجی با نام های مختلف شناخته می شود از جمله؛ GW250 یا GSR250 که از این موتور بیشتر ماموران پلیس در کشورهای خارجی مانند؛ چین، ژاپن و امریکا استفاده می کنند.

شرکت نیکد کمپانی ژاپنی که تولیدکننده سوزوکی اینازوما۲۵۰ است به دلیل کیفیت بالا محصولات خود  رقابت های زیادی با تولیدکنندگان موتورسیکلت در جهان داشته است.

رخلاف نسل‌های قبل از انقلاب که موتور سوزوکی ۲۵۰ سی سی برایشان موتوری محبوب و معروف بود، برای نسل‌های بعد از انقلاب سوزوکی اینازوما موتوری نسبتا ناشناخته به حساب می‌آید. دلیل این اتفاق را می‌توان در وجود رقیبان قوی برای اینازوما و بازاریابی ضعیف شرکت تک تاز موتور در مورد اینازوما جستجو کرد.

آن چیزی که به صورت خلاصه و در همین ابتدا لازم است بدانید این است که سوزوکی ۲۵۰ یک موتور نرم و کم صدا، با سواری بسیار راحت و البته شتابی کمتر از رقیبان  ژاپنی خود است


مشخصات سوزوکی اینازوما ۲۵۰

دارای ترمز ABS: دارد

تعداد چرخ: ۲

تعداد خروجی اگزوز: ۲

تعداد سرنشین: ۲

تعداد سیلندر: ۲

جعبه دنده: دستی

حداکثر سرعت: ۱۶۰

فضای حمل بار: بدون فضای حمل بار

کلاس موتور: Street

مدل: اینازوما۲۵۰

نوع ترمز جلو موتور سیکلت: دیسکی

نوع ترمز عقب موتور سیکلت: دیسکی

نوع چراغ: لامپ هالوژن

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *