مقالات موتورسیکلت

گلکسی NA180

گلکسی NA180

اس وای ام گلکسی NA180 موتورسیکلت نیکد خیابانی کمپانی تایوانی است که توسط نیرو موتور وارد بازار می‌شود. اس وای ام گلکسی NA180 در رده قیمتی و کلاس فنی شلوغ بازار ایران قرار دارد و حضور رقبای قدر و با سابقه‌ در مقابل نیکد اسپرت تایوانی، کار را برای آن بسیار سخت می‌کند.

موتور na180 از خانواده گلکسی برند SYM در واقع برادر کوچکتر nh180 است که با حجم موتور ۱۸۳ حداکثر سرعت ۱۱۲ کیلومتر در ساعت را برای راکب خود به ارمغان می آورد.

طراحی این محصول ورزشی تایوانی به خوبی انجام شده است که علاوه بر ظاهری چشمگیر با چراغ های جلوی جذاب، رینگ های اسپرت آلومینیومی، کیلومترشمار دیجیتالی، مخزن عضلانی و فلاپ های جانبی; با ارتفاع ایده آل و زین نرم و پهن، راحتی زیادی را برای سوارکار فراهم می کند.

طرح جالب توجه نیمه بالایی بدنه، از قسمت باک گرفته تا انتهای زین که حالتی  N مانند دارد نیز جزو دیگر نکات جالب توجه در بحث ظاهر گلکسی NA180 است. نمای مناسب رینگ‌ها به علاوه دیسک ترمز دو رنگ طلایی – استیل، همچنین طرح منبع اگزوز با محافظ کرومی از دیگر نقاط قوت نمای بغل موتورسیکلت اس وای ام گلکسی ۱۸۰ به شمار می‌روند.

طراحی چراغ LED عقب نیز هماهنگ و جالب توجه بوده و وجهه این موتورسیکلت را به طرز زیبایی در قسمت پشت تکمیل کرده است. در مقابل چشمان راننده یک کنسول کیلومترشمار تمام دیجیتال قرار گرفته که ضمن بهره‌مندی از شمایل زیبا، اطلاعات مورد نیاز را با وضوح مناسب در مقابل چشمان راننده به نمایش در خواهد آورد.

در مجموع باید گفت که ظاهر  SYM Galaxy NA180 نسبتا جذاب بوده و با توجه به تازه‌وارد بودن این محصول به بازار کشورمان، می‌تواند نگاه اطرافیان را خیلی زود به خود جلب و موجب شوق و ذوق بیشتر مالک و راکب آن شود.

موتور ۴ زمانه ۴ سوپاپ این موتور بسیار روان و کم لرزش است که با سیستم خنک کننده آب خنک کننده دمای آن را کاهش می دهد. راندن موتور Galaxy na180 در جاده های کوتاه و طولانی، راکب را خسته نمی کند و سواری آن لذت بخش است.

گالاکسی NH180 و Trazer 200 با جعبه دنده ۶ سرعته، چرخ جلو ۱۹ اینچی و چرخ عقب ۱۷ اینچی سیم پره ای(اسپوک)، لاستیک های کلفت ترکیبی برای تردد در خیابان و خارج از جاده، فنر بندی نرم و کورس کافی، جعبه های مسافرتی بغل (آپشن درمدل خارجی)، ترمزهای دیسکی، و سامانه ABS (استاندارد درمدل خارجی) با قابلیت غیرفعال شدن برای چرخ عقب برای تردد در خارج از جاده ، بسته جذابی را برای علاقمندان به این کلاس موتورسیکلت ارایه کرده است.

مشخصات کامل na 180

استاندارد آلایندگییورو ۴
سیستم سوخت رسانی – نامانژکتور- CONTINENTAL
نوع قوای محرکهچهارزمانه- آب خنک با سیستم تحریک سوپاپ SOHC
تعداد و حجم انجینتک سیلندر- 183cc
حداکثر توان۱۳.۳۲Kw/8740 rpm
حداکثر گشتاور۱۵.۲N.m/7478 rpm
حداکثر سرعت۱۱۲Km/h
میزان مصرف سوخت۲.۲ L/100km
سیستم انتقال نیرو و تعداد دندهگیربکس – ۶ دنده
جرم خالص۱۳۴.۵Kg
ظرفیت باتری۱۲V –۶Ah
ظرفیت باک۱۱  L
ابعاد۲۰۲۰*۷۷۰*۱۰۷۵mm

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *