مقالات موتورسیکلت

گلکسی X125

گلکسی X125

گلکسی X125 موتور سیکلتی در کلاس شهری و با طراحی اسپرت و دارای خطوط شکسته زیبا در بخش‌های مختلفی از جمله دماغه و پنل جانبی است. (‘G;SD HD;S152)

طراحی چراغ‌های جلو خلاقانه بوده و مشابه موتورسیکلت‌های برقی به نظر می‌رسد، با این حال ویژگی‌های مذکور در کنار رینگ‌های آلمینیومی اسپرت چهره‌ی جوان پسندی را به اس وای ام گلکسی X125داده‌اند.

کیلومتر شمار بکار رفته در این موتورسیکلت از نوع دیجیتالی بوده و نشانگر سرعت , مسافت کلی , ODO , ساعت و میزان سوخت در هر زمانی به راحتی قابل مشاهده است.

قطعا پایداری و مانورپذیری مناسب در کنار یک سواری نرم و بدون خستگی توام با صدای باد و همچنین صدای موتور ۱۲۳ سی سی ویژه ای که در آن به کار رفته است لذت سواری با اینگونه موتور را دوچندان می نماید

مودناس با برندهای بزرگی مانند کاوازاکی نیز همکاری‌ دارد و در سال ۲۰۰۷ تولید و صادرات موتورسیکلت‌های این برند از ۱ میلیون دستگاه گذشت و بزرگ‌ترین خریداران و وارد‌کنندگان این برند کشورهایی چون یونان، روسیه و آفریقای جنوبی بوده‌اند.

در این کشورها موتورسیکلت‌های مودناس به آسانی رویت می‌شود و مردمان‌شان بسیار خوب از آن‌ها استقبال کرده‌اند، در این شماره قصد بررسی موتورسیکلتی با نام گالکسی GT 130 را داریم که در این سال‌ها بسیار مورد توجه موتورسواران قرار گرفته است، اما تعریف‌هایی از آن می‌شود، اغلب بی‌منطق است و همین موضوع باعث شده این موتورسیکلت به نقل بازار موتورسیکلت تبدیل شود و عرضه‌کننده‌اش قیمت آن را بسیار بالا برده 

توضیحات گلکسی X125

ابعاد موتورسیکلت۱۹۳۵*۷۲۳*۱۱۲۴ (میلیمتر)
حداکثر سرعت۹۲ (کیلومتر بر ساعت)
نوع باطریآب بندی شده
ولتاژ و ظرفیت باطری۱۲V 5Ah
تعداد دنده۴
ظرفیت باک بنزین۳.۵ (لیتر)
حجم انجین۱۲۳
نوع انجین۴ زمانه
استاندارد آلایندگیEURO 4
سیستم راه اندازی انجینهندلی و استارتی
سیستم سوخت رسانیانژکتور
حداکثر توان۶.۰۲/۷۷۴۶ (kw/rpm)
حداکثر گشتاور۸.۲۵/۵۹۸۴ (N.m)
اندازه تایر جلو۷۰/۹۰*۱۷
اندازه تایر عقب۸۰/۹۰*۱۷
سیستم ترمزگیری جلودیسکی
سیستم ترمزگیری عقبکاسه ای
سیستم ترمزگیری جلودیسکی
سیستم ترمزگیری عقبکاسه ای
شارژر موبایلیک عدد یو اس پی
استاندارد آلایندگیEURO 4

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *