مقالات موتورسیکلت

آپاچی ۱۶۰

آپاچی 160

آپاچی ۱۶۰ یکی از محصولات کمپانی تی وی اس است که در کنار دیگر موتورسیکلت‌های این کمپانی وارد بازار ایران شد. البته تنها تعداد محدودی از آپاچی ۱۶۰ به دست مشتریان ایرانی رسید و عرضه آن زمان زیادی به طول نینجامید.

البته آپاچی RTR 160 تفاوت زیادی با آپاچی ۱۵۰ ندارد و چه از نظر فنی و چه از نظر ظاهری این دو موتورسیکلت شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

آپاچی ۱۶۰ به یک موتور با حجم ۱۶۰ سی سی مجهز شده که ۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و آن را به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته با کلاچ به چرخ عقب انتقال می‌دهد.

توصیه ما این است که به جای آپاچی ۱۶۰ به سراغ دیگر موتورسیکلت‌های موجود در این کلاس از جمله آپاچی ۱۵۰ بروید چراکه بازار خرید و فروش بهتری دارد.

ویژگی هایی این موتورسیکلت منحصر به فرد که سبب علاقه مند شدن افراد مختلف با سلیقه های متفاوت به آن می شود در زیر بیان می شود. ابعاد موتورسیکلت آپاچی ۱۶۰ به شرح زیر است.

طول این موتور سیکلت ۱۱۰ میلی متر است. عرض آن ۷۸ میلی متر و ارتفاع آن ۲۰۰ میلی متر می باشد. باتری این موتورسیکلت آب بندی شده و ولتاژ آن ۱۲ ولت می باشد.

باک بنزین طراحی شده برای این موتورسیکلت ظرفیت نگهداری ۱۳ لیتر بنزین دارد. این حجم از بنزین می تواند به موتورسوار کمک کند تا مسافت طولانی را با این موتورسیکلت فوق العاده براند و از راندن آن و مسیر لذت ببرد.

حداکثر سرعت بیشینه و حداکثر موتور سیکلت آپاچی ۱۶۰ ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

ابعاد۲۰۰*۷۸*۱۱۰ میلیمتر
ابعاد چرخ جلو۱۷ اینچ
ابعاد چرخ عقب۱۷ اینچ
وزنKG 118

مشخصات فنی

حجم انجین۱۵۷.۹ سی سی
نوع انجینتک سیلندر
سوخت رسانیانژکتور
تعداد سوپاپچهار
حداکثر سرعتKM/H 110
حجم باک۱۳ لیتر

انتقال قدرت

نوع کلاچدستی
گیربکسدستی
تعداد دنده۵

سیستم تعلیق

ترمز جلودیسکی
تعلیق جلوتلسکوپی
هیدرولیک
ابعاد چرخ جلو۱۷ اینچ
ترمز عقبکاسه ای
تعلیق عقبتک کمک
کمک فنر دوبل
ابعاد چرخ عقب۱۷ اینچ

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *