مقالات موتورسیکلت

باجاج پالس NS 160

باجاج پالس NS 160

مدل Pulse NS 160 مجموعه ای از بهترین جنگجویان خیابانی و تجربه موتورسواری اسپرت را در قالب یک موتورسیکلت بی نظیر فراهم آورده است. این موتورسیکلت برای تجربه بی نظیری که هر موتورسواری آرزوی آن را دارد طراحی شده و قابلیت های چندکاره آن برای عبور از ترافیک، حرکت در پیچ ها و موتورسورای در مسافت های طولانی مناسب است.

شرکت باجاج اتو زمانی با معرفی موتورسیکلت‌های پالس ۱۶۰ و پالس ۱۸۰ توانست نام و نشانی برای خود در دسته ی موتورهای ۱۵۰ سی سی دست و پا کند و این موتورها به زودی هم در خود هندوستان و هم در کشورهایی که این موتور به آن‌ها صادر می‌شد به گزینه های محبوب جوانان تبدیل شدند. بعد از معرفی این دو موتور، شرکت باجاج نیازمند رونمایی از یک نسخه ی دیگر در این کلاس از موتورها بود تا بتواند همچنان به رقابت با سایر غول های موتورسازی ادامه دهد. معرفی موتور پالس NS 160 دقیقا همان چیزی بود که شرکت باجاج به آن نیاز داشت و با تناسب خوبی که بین امکانات و قیمت این موتور برقرار بود، پالس NS 160 نیز به خوبی توانست به اندازه‌ای که شرکت باجاج به آن نیاز داشت مطرح شود.

صفحه کیلومترشمار نیز اطلاعات مناسبی را در اختیار موتور سوار قرار داده و در موقعیت‌های مختلف نوری از خوانایی بالایی بهره می‌برد. به طور کلی طراحی ظاهری پالس ns 200 یک گام رو به جلو برای کمپانی باجاج به حساب آمده و شمایل مهیجی را به مشتریان ارائه داده است.

  • گنجایش (حجم موتور)۱۶۰/۳ سی سی
  • توان۱۵/۵ Ps در ۸۵۰۰ دور در دقیقه
  • گشتاور۱۴/۶ Ps در ۶۵۰۰ دور در دقیقه
  • موتورموتور ۴ سوپاپی با سیستم خنک کننده روغن با دو شمع

باجاج پالس NS 160

موتورسیکلت‌های پالس ۱۶۰

Pulse NS 160

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *