مقالات موتورسیکلت

یاماها

یاماها

موتورسیکلت یاماها اسکوتر Aerox 155

موتورسیکلت یاماها آئروکس ۱۵۵ (Aerox 155 Scooter) آماده ی عرضه و فروش در نمایشگاه های موتورسیکلت است. پیش از این، موتورسیکلت اسکوتر یاماها آئروکس ۱۵۵، در یکی از نمایشگاه های موتورسیکلت در هند، مشاهده شده است. اسکوتر جدید یاماها، قرار است تا در نمایشگاه اتو اکسپو ۲۰۱۸ (۲۰۱۸ Auto Expo) از آن رونمایی شود.

بنابر گزارشات، فروش موتور آئوروکس Aerox 155 از ۲۵ فوریه ی ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. انتظار می رود تا اسکوتر یاماها Aerox 155 سی سی، مجهز به سیستم ترمز ABS باشد. چرا که تصاویر نسخه ی آزمایشی این اسکوتر یاماها منتشر شده است. با توجه به اینکه کمپانی یاماها به منظور پایین نگه داشتن قیمت موتور R3، از سیستم ABS در آن استفاده نکرده است، بعید به نظر می رسد که یاماها اسکوتر آئروکس ۱۵۵ سی سی به دلیل پایین نگه داشتن قیمت آن، مجهز به سیستم ABS باشد.

موتور یاماها Aerox 155، در قالب یک اسکوتر با سایز بزرگ بوده و پنل های بدنه ی این موتورسیکلت به گونه ای طراحی شده که ظاهر آن، اسپرت و مدرن به نظر رسد. این اسکوتر به چراغ های اصلی از نوع LED، یک صفحه ی نمایش دیجیتالی ۵.۹ اینچی، شارژر موبایل و محفظه ی بار با ظرفیت ۲۵ لیتر در زیر صندلی مجهز است.

پیشرانه ی استفاده شده در موتور Aerox 155 از نوع تک سیلندر و به حجم ۱۵۵ سی سی بوده که این پیشرانه توانایی تولید ۱۵ اسب بخار قدرت را دارد. میزان گشتاور تولیدی این پیشرانه نیز ۱۳.۸ نیوتن متر است. پیشرانه ی این موتور همچنین به سیستم VVA مجهز است. چرخ های اسکوتر Aerox 155، ۱۴ اینچی بوده که بدنه ی ۱۱۶ کیلوگرمی این موتور بر روی آن ها سوار شده است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *