مقالات موتورسیکلت

بهترین شرایط فروش موتور سیکلت در شرکت صبا سیکلت

شرکت صبا سیکلت با مدیریت برادران کاشی ،که با سابقه نزدیک به ۳۰ سال در عرصه فروش موتور سیکلت فعالیت دارند، در سال ۱۳۹۹ شروع به کار کرده است و عنوان اولین هولدنیگ فروش آنلاین موتور سیکلت را در ایران را به خود اختصاص داد ه است. و در زمینه فروش عاملیت مجاز ده شرکت تولید کننده موتور سیکلت را در کشور دارد.

این شرکت با اجرا کردن طرح اقساطی متنوع جهت فروش انواع موتور سیکلت ها فعالیت خود را گسترش داده است.

امروزه و با افزایش قیمت ها در کشور قدرت خرید عموم مردم در کشور تا حد زیادی کاهش داشته است و بسیاری از مردم تمایل زیادی به خرید اقساطی موتور مورد علاقه خود نشان میدهند.
این شرکت یکی از شرکت های بسیار معتبر و فعال در زمینه فروش اقساطی موتور سیکلت در کشور میباشد که بهترین موتور سیکلت ها را در برند ها و مدل های خارجی و ایرانی با بهترین شرایط و تخفیفات ویژه به فروش میرساند و با برگزاری جشنواره های فروش سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز می نماید که در همین مدت کم با استقبال فراوانی روبه رو شده است.

در صورت تمایل به خرید اقساطی و نقد از این شرکت تنها کافیست با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از این شرکت این است که برای خرید موتور مورد نظر خود به هیچ ضامنی احتیاج ندارید و تنها با چک میتوانید صاحب موتور سیکلت دلخواه خود شوید.

مزیت مهم دیگر خرید اقساطی صبا سیکلت این است که پس از پراخت اولین قسط،سند موتور به نام‌تان زده میشود. نگرانی از بابت اقساط نداشته نباشید.برای سهولت پرداخت قسط این شرکت اقساط ۱۰ ماه ، ۱۲ ماه و اقساط ۱۴ ماه را در نظر گرفته است تا به راحتی موتور دلخواه تان را خریداری نمایید و بعد از واریز ۵۰ درصد پیش‌پرداخت، مابقی پول را با اقساط کم، طی چند ماه آتی پرداخت کنید. در واقع سودی که بابت خرید قسطی به صبا سیکلت می‌دهید، همان سودی است که به بانک‌ها هنگام وام گرفتن پرداخت می‌کنید. در واقع از دیگر نکات قابل توجه خرید موتور از صبا سیکلت میتوان به سود کم(سود بانکی) اشاره نمود.بنابراین شما بدون هیچ ضامنی ، با کم ترین سود و در اقساط بلند مدت و با تخفیف ویژه صاحب موتور سیکلت دلخواه خود می شوید.

  • شرایط خرید اقساطی صبا سیکلت با تحویل فوری

مدت زمانی که برای تحویل موتور سیکلت در جشن واره فروش ویژه در نظر گرفته میشود برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است و مشتری تمایل دارد تا موتور سیکلت مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرد که البته شرکت ها نیز هر یک بر اساس قوانین و سیاست هایی که طرح میکنند مدت زمان مختلف و گوناگونی را برای تحویل خودرو در نظر میگیرند. هر چه مدت زمان تحویل خودرو به مشتری کوتاه تر باشد در نتیجه مشتری نیز تمایل بیشتری به بهره مندی از خدمات شرکت از خود نشان خواهد داد.

یکی از افتخارات شرکت صبا سیکلت فروش اقساطی موتور به صورت تحویل فوری می‌باشد.

اقساط موتور سیکلت کویر#اقساط موتور سیکلت شیراز#اقساطی موتور سیکلت#اقساطی موتور سیکلت تهران#اقساطی موتور سیکلت اراک#اقساطی موتور سیکلت در اصفهان#فروش اقساط موتورسیکلت دزفول#فروش اقساط موتورسیکلت اهواز#خرید موتور سیکلت#خرید موتورسیکلت برقی#خرید موتور سیکلت اقساطی#خرید موتور سیکلت دست دوم#خرید موتور سیکلت کویر#خرید موتور سیکلت اقساطی مازندران#خرید موتور سیکلت کویر اقساطی#خرید موتور سیکلت دست دوم دیوار#موتور سیکلت یاماها ۱۵۰#موتور سیکلت یاماها ۱۲۵#موتور سیکلت یاماها ۱۰۰#موتور سیکلت یاماها دی تی ۱۷۵#موتور سیکلت یاماها وای بی ایکس#موتور سیکلت یاماها ۳۵۰#موتور سیکلت یاماها ایروکس#موتور سیکلت یاماها جدید#موتور سیکلت هوندا ۱۲۵#موتور سیکلت هوندا ۱۲۵#موتور سیکلت هوندا ۱۲۵ cdi اصل ژاپن#موتور سیکلت هوندا کلیک#موتور سیکلت هوندا ۲۰۰#موتور سیکلت هوندا ۲۵۰#موتور سیکلت هوندا ۱۰۰۰#موتور سیکلت هوندا adv #honda#honda click#honda civic#honda accord#honda motorcycle#honda cb1300#honduras#honda adv 150 #yamaha r1#yamahairan#yamaha r6#yamaha c70#yamaha mt 25#yamaha motorcycle#yamaha c40#yamaha r25

5 نظر در “بهترین شرایط فروش موتور سیکلت در شرکت صبا سیکلت

  1. وحدان گفت:

    سلام.۶ماه خیبی کمه. بلندمدت تر مثلا ۳۶با۶۰ماهه ندارن ؟البته واسه موتورهای بالای ۲۰۰تومن

  2. وحدان گفت:

    سلام.۶ماه خیلی کمه. بلندمدت تر مثلا ۳۶با۶۰ماهه ندارن ؟البته واسه موتورهای بالای ۲۰۰تومن

  3. سجاددستجردی مبین گفت:

    اقساطی موتور ۲۵۰ میخام مثل بنلی تک سیلندر یا زونتس ۲۵۰ ار

    1. پژمان بلوچ گفت:

      حداقل ۲۰ در ۱۰۰ پیش و اقساط ۴۸ ماهه برای بالای ۲۰۰ ملیون بعد کارمند جماعت و قشر متوسط و فقیر فقرا میتونن موتور بخرند

  4. صادق گفت:

    آیا واقعا هوندا ۲۵۰رو میشه با خیال جمع استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *