مقالات موتورسیکلت

معرفی موتورسیکلت هیوسانگ آکویلا GV125S

معمولا به معرفی موتورسیکلت‌های کروزر توسط شرکت‌های مشهور آمریکایی همچون هارلی دیویدسون و ایندین اسپرینگفیلد عادت داریم، محصولی مناسب برای پیمودن مسیرهای طولانی با ارگونومی خوب و البته صدای خوشایند پیشرانه.

غیر از یاماها V Star و ربل ۳۰۰، کمتر شرکت دیگری را سراغ داریم که در سگمنت موتورسیکلت‌های کروزر وارد شده باشد، اما اکنون اوضاع فرق کرده چرا که شرکت کره‌ای هیوسانگ پا در کفش بزرگان کرده و مدل Aquila GV125S را برای علاقمندان به موتورسیکلت‌های کروزر معرفی نموده است.

مدل Aquila GV125S مشخصات ظاهری خود همچون قطعات مشکی، تناسبات کلی، روکش چرخ عقب، طراحی دسته موتور و ارتفاع پایین دسته فرمان را از بزرگان این رده به عاریت گرفته است.

پیشرانه V-twin مایع/خنک این مدل که استاندارد یورو ۴ را دریافت کرده، با زاویه ۶۰ درجه‌ای سیلندرها ، ۱۴ اسب‌بخار قدرت و ۹.۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند که از طریق جعبه‌دنده ۵ سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌­شود.

صندلی راکب در ارتفاع ۷۰ سانتیمتری از سطح زمین واقع شده که موقعیت مناسبی برای در اختیار گرفتن فرمان ایجاد کرده است. کمک‌های جلو و عقب نیز به ترتیب در فاصله ۱۳.۴ و ۶.۶ سانتیمتر نوسان خواهند داشت که برای موتورسیکلت در رده کروزر بسیار مناسب ارزیابی می‌­شود.

رینگ‌های جلو و عقب به ترتیب ۱۵ و ۱۶ اینچی بوده و سیستم ترمز در هر دو محور به صورت دیسکی طراحی شده است. وزن کلی ۱۶۴ کیلوگرمی و باک ۱۱.۷ لیتری Aquila GV125S می­‌تواند نشان از آن باشد که این موتورسیکلت برای جلب نظر علاقمندان به کروزرهای کوچکتر، ساخته شده است.موتورسیکلت هیوسانگ آکویلا GV125S

خریداران این کروزر کره‌ای می‌­توانند آن را در رنگ‌های مشکی مات یا براق و با قیمت ۴,۶۲۰ دلار سفارش دهند.

موتورسیکلت هیوسانگ آکویلا GV125S

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *