مقالات موتورسیکلت

معرفی موتورسیکلت کی تی ام ۱۲۹۰ سوپر ادونچور مدل ۲۰۲۱ میلادی

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و انتشار تصاویر جاسوسی، سرانجام اتریشی‌ها از مدل ۲۰۲۱ موتورسیکلت ۱۲۹۰ سوپر ادونچور S رسماً رونمایی کردند. همانطور که انتظار می‌رفت، خروجی پیشرانه کی‌تی‌ام جدید می‌گوید مدل جدید با استانداردهای یورو ۵ سازگار است. درباره موتورسیکلتی صحبت می‌کنیم که به طرزی باورنکردنی ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن‌متر گشتاور فراهم کرده است.

از سوی دیگر بلوک پیشرانه به تنهایی ۱.۶ کیلوگرم نسبت به ویرایش قبل سبک‌تر شده است. درواقع شرکت قصد داشته در هر قسمت که امکان آن وجود داشته وزن را کمتر کند. به همین دلیل است که حتی این پروسه روی سبک کردن پیستون‌ها نیز مشاهده می‌شود. البته کی‌تی‌ام اطمینان می‌دهد که این تغییرات همواره منجر به پیشرفت و بهبود سبک رانندگی خواهد شد.

در طراحی ویرایش ۲۰۲۱ شاهد تغییر فرم رادیاتورها هم‌راستا با بدنه به‌ منظور هدایت هوای گرم از بین پاهای راکب هستیم. ‌هم‌چنین در ۱۲۹۰ جدید می‌توان سیستم تعلیق بهینه‌ شده نیمه فعال WP Apex را نیز مشاهده کرد.

با نگاه کردن به داشبورد می‌توان نمایشگر ۷ اینچی TFT که مجهز به سیستم یکپارچه‌سازی کامل با تلفن هوشمند است را نیز دید. پورت USB برای شارژ موبایل نیز در دسترس است. معرفی-موتورسیکلت-کی-تی-ام-۱۲۹۰-سوپر-ادو

پیش‌بینی می‌شود که کی‌تی‌ام روی تیپ ادونچور، فناوری دوست‌داشتنی کروز کنترل تطبیق‌پذیر یا ACC را به‌عنوان یک آپشن استاندارد نصب کند. این یعنی درست برخلاف ب‌ام‌و و دوکاتی که آن را اختیاری کرده‌اند.

کی‌تی‌ام هنوز اطلاع‌رسانی درباره قیمت این موتورسیکلت اعلام نکرده است ولی با این حال می‌دانیم که Super Adventure S از دو ماه آینده برای عرضه در نمایندگی‌های شرکت آماده خواهد شد. شرکت صبا سیکلت رها با مدیریت برادران کاشی خریدی مطمن برای شما می سازد اطمینان در حرکت معرفی-موتورسیکلت-کی-تی-ام-۱۲۹۰-سوپر-ادو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *