مقالات موتورسیکلت

رونمایی Kawasaki KLX 300 برای سال ۲۰۲۱ میلادی

کاوازاکی KLX 300 مدل ۲۰۲۱ را در بازار آمریکای شمالی معرفی کرده است که قیمت آن از ۵،۵۹۹ دلار شروع می شود. ۲۰۲۱ KLX 300 در دو نوع رنگ، سبز آهکی و خاکستری کامو ارائه می شود، رنگ دوم ۲۰۰ دلار گران تر می باشد.

۲۰۲۱ KLX 300 از یک موتور تمیزکننده جدید تر استفاده می کند و دارای یک سبک تجدید نظر شده است.

کاوازاکی KLX 300 2021 با استایل معمولی اندورو، گلگیر جلویی بلند نصب شده ، چراغ جلو با چند بازتابنده، صفحه فلش یکپارچه و صفحه LCD با ابزار چندگانه می باشد.

کاوازاکی پس از سال‌ها دوری از سگمنت Supermoto حالا با مدل KLX300 می‌تواند حال و هوای خیابان‌ها را تغییر بدهد.“در این میان حضور KLX300 بسیار خوشحال‌کننده بود. اگرچه پیش‌بینی می‌شد ژاپنی‌ها سراغ یک محصول سایز متوسط در کلاس ادونچور برود ولی در عوض بعد از سال‌ها دوری از سگمنت Supermoto حالا نسخه جدید می‌تواند حال و هوای خیابان‌ها را تغییر بدهد.

کمتر موتورسیکلت‌سازی است که بتواند یک محصول جوان‌پسند با خواص ترکیبی خاکی، خیابانی و پیست تولید کند. در این میان شاید تنها آپریلیا، هاسکوارنا، کی‌تی‌ام و دوکاتی مشهور باشند. چیزی حدود ۱۰ سال پیش نیز کاوازاکی با KLX250SF چنین مدلی را به بازار عرضه می‌کرد و حالا با نسخه جدید به همان روزها بازگشته است.

در این موتورسیکلت پیشرانه ۲۹۲ سی‌سی تک‌ سیلندری دیده می‌شود که قطر آن ۷۸ میلی‌متراست. این باعث شده ضریب تراکم ۱۱.۱ به یک باشد.

تیپ SM که به‌عنوان جانشین مدل پایه این موتورسیکلت معرفی شده مجهز به تایرهای ۱۷ اینچی است. تایرهایی از نوع IRC Street Winner که به صورت ویژه برای خیابان طراحی شده است.

ارتفاع صندلی SM پایین‌تر است. با این حال سخت‌افزار ترمز در مدل پایه با نمونه نهایی شباهت دارد و هر دو از دیسک ۲۴۰ میلی‌متری در عقب و ۳۰۰ میلی‌متری در جلو استفاده می‌کنند.

 

Kawasaki                                                                                                                                                                            Kawasaki

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *