مقالات موتورسیکلت

معرفی موتورسیکلت خاص بی ام دبلیو Golden Age برای سال ۲۰۲۱ میلادی

شرکت «ان‌موتو» از مدل مفهومی موتورسیکلت C۴۰۰X بی‌ام‌دبلیو با نام «عصر طلایی» رونمایی کرد. شرکت Nmoto که در فلوریدا واقع شده، در ابتکاری جالب توجه اقدام به طراحی و ساخت مجموعه‌ای از قطعات کرده که توسط آن‌ها می­توان اسکوتر ب‌ام‌و C400X را به یک اثر هنری تبدیل کرد. به گفته این شرکت، مدل مفهومی موتورسیکلت جدید بى ام و براساس C۴۰۰X ساخته شده است؛ C۴۰۰X یکی از بهترین اسکوترهای موجود در بازار جهانی است.

این شرکت می‌گوید: ما در طراحی از سبک آرت‌دکو بهره می‌بریم و به همان اندازه که کلاسیک هستیم، به آینده نیز فکر می‌کنیم.

اکثر اسکوترهایی که این روزها در بازار موتورسیکلت به فروش می‌‌رسد، ب‌ام‌و C400X نیز طراحی هیجان‌انگیز و چندان دلچسبی ندارد، اما اکنون به لطف معرفی این مجموعه قطعات، اوضاع بسیار متفاوت خواهد بود.

این مجموعه قطعات که دوران طلایی (Golden Age) نام گرفته، جایگزین قطعات بدنه اسکوتر ب‌ام‌و شده و ظاهر ب‌ام‌و C400X را شبیه به موتورسیکلت کانسپت R7 می­‌کند که در دهه ۳۰ میلادی معرفی شد.

هرچند نمی­‌توان خطوط شکسته و زاویه‌دار بدنه ب‌ام‌و  C400X را نادیده گرفت، با این حال کیت Golden Age با خطوط منحنی همچون گلگیرهای برآمده که چرخ‌ها را پوشانده، چراغ‌های بزرگ دایره‌ای شکل و صندلی بزرگ چرمی، یادآور سبک آرت دکو بوده و این محصول را به یک اثر هنری تبدیل کرده است. لازم به‌ذکر است امکان سفارش این محصول در ترکیب رنگ‌های مختلف نیز فراهم خواهد بود.

این موتور مفهومی ۳۵۰ سی‌سی است و ۳۵ اسب بخار قدرت دارد. به گفته شرکت سازنده‌اش، C۴۰۰X با امکانات و فناوری‌های مدرن ساخته شده است و راکب آن کاملا احساس راحتی خواهد کرد. عصر طلایی به‌گونه‌ای طراحی شده که در خیابان‌های شهر هم قدرتمند و کاربردی ظاهر می‌شود.

بنا به اعلام شرکت «ان‌موتو»، طراحی این موتور تکمیل شده و مراحل تولید اولیه آن در حال انجام است و تاریخ عرضه به بازار این غول جدید بی‌ام‌دبلیو بهار ۲۰۲۱ است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *