مقالات موتورسیکلت

برترین موتورسیکلت های BMW در سال ۲۰۲۰

بی‌ام‌دبلیو یکی از شرکت‌هایی است که در بخش خودروسازی بی‌نظیر عمل کرده است. این شرکت در زمینه ساخت موتورسیکلت نیز فعال است و با ساخت موتورسیکلت‌های خاص و جذاب در سال ۲۰۲۰ بیش از همیشه درخشیده است.

در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به تک‌تک مدل‌های جدید بی‌ام‌دبلیو در سال ۲۰۲۰ بیندازیم که اکنون در بازارهای جهانی برای فروش موجود است. بی‌ام‌دبلیو در این بخش‌ شکوفا شده زیرا مدل‌های گوناگونی را در هر بخش از صنعت عرضه کرده است. این شرکت با مهندسی خوب آلمانی موتورسیکلت‌های متنوعی می‌سازد و همین امر باعث شده بی‌ام‌دبلیو در صدر قرار گیرد.

BMW s1000 RR

این موتورسیکلت حقیقتاً ارزش توجه و احترام را دارد و بسیار خوب و دقیق ساخته شده است. مهندسی آلمان در این موتور به بالاترین حد خود رسیده است.

این موتورسیکلت موتور چهارسیلندر ۹۹۹ سی‌سی با مایع خنک‌کننده دارد که باعث ایجاد ۲۰۵ اسب بخار و ۸۳ پوند فیت گشتاور می‌شود. حداکثر سرعت آن بیش از ۱۲۵ مایل در ساعت است و می‌تواند آن‌قدر تند برود که کنترلش برای بیشتر مردم سخت شود. این موتور برای موتورسواران حرفه‌ای ساخته شده است.

BMW R1250 RS

این موتور برای تورهای ورزشی ساخته شده و به گونه‌ای است که در پایان یک سواری طولانی هم دوست ندارید از آن پیاده شوید. این موتورسیکلت در تورهای کوتاه یا طولانی شما را به اوج می‌رساند.

آر اس با موتور ۱۲۵۴ سی‌سی و سیلندر دوگانه باکسر ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۰۵ پوند فیت گشتاور دارد. این موتور خنک‌کننده هواست و طراحی آن همان چیزی است که بی‌ام‌دبلیو در طول سالیان دراز به عالی‌ترین شکل ممکن انجام داده است.

این موتور به یکی از تاثیرگذارترین و برجسته‌ترین موتورهای جهان تبدیل شده است. افراد در هر سنی می‌دانند که این موتورسیکلت برای تورهای هیجان‌انگیز بسیار مناسب است.

آر ۱۲۵۰، موتور باکسر ۱۲۵۴ سی‌سی با سیلندر دوگانه و قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵ پوند فیت دارد. بی‌ام‌دبلیو این موتور (engine) را بسیار دوس، دارد و از آن در موتورسیکلت‌های مختلف استفاده می‌کند؛ اما این بد نیست. این موتور آن‌قدر خوب است که اگر می‌شنیدیم تنها در یک موتورسیکلت استفاده شده است ناراحت می‌شدیم.

BMW R ۱۲۵۰ GS Adventure

مدل معمولی ۲۰۲۰ BMW R ۱۲۵۰ GS بسیار دوست‌داشتنی بود؛ اما آیا به دنبال مدلی سخت و محکم هستید؟ اینجا جایی است که BMW R ۱۲۵۰ GS Adventure وارد بازی می‌شود. این موتور بسیار تنومند و زمخت است و یکی از بهترین موتورها برای جاده محسوب می‌شود. آر ۱۲۵۰ دارای یک موتور ۱۲۵۴ سی‌سی باکسر با سیلندر دوگانه است که ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۰۵ پوند فیت گشتاور دارد.

BMW S ۱۰۰۰ XR

یکی دیگر از موتورهای این رده اِس ۱۰۰۰ ایکس‌آر است که بعضی از مشخصات موتورهای ورزشی به آن اضافه شده. این موتورسیکلت بیشتر برای جاده مناسب است؛ اما در عین حال می‌تواند به راحتی در جاده‌های شنی نیز حرکت کند.

این موتورسیکلت موتوری ۹۹۹ سی‌سی دارد که ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۴ پوند فیت گشتاور دارد. گیربکس این موتور به دلیل آنکه در سرعت بالا کمتر صدا دهد، دوباره عمل می‌کند.

BMW F ۸۵۰ GS

مدل اف ۸۵۰ جی‌اس موتورسیکلتی است که واقعاً دوست دارید با آن ماجراجویی کنید. این موتور برای آفرود بسیار عالی است و دارای موتور ۸۳۵ سی‌سی با مایع خنک‌کننده و سیلندر دوگانه است که ۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳ پوند فیت گشتاور دارد. این موتورسیکلت بسیار قدرتمند است و هر کاری می‌توان با آن انجام داد.

BMW F ۸۵۰ GS Adventure

این مدل تجهیزات ایمنی بیشتری برای حرکت در جاده‌های آفرود دارد که باعث می‌شود بسیار آسان‌تر برانید. مدل بی‌ام‌دبلیو اف ۸۵۰ جی‌اس دارای موتور ۸۵۳ سی‌سی است که ۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳ پوند فیت گشتاور دارد.

BMW F ۷۵۰ GS

مدل‌های بالاتر از اف ۷۵۰ جی‌اس موتورسیکلت‌های بسیار شگفت‌انگیزی‌اند، اما اگر به دنبال ماجراجویی واقعی هستید مدل ۷۵۰ عالی است. موتور موازی ۲سیلندر که ۸۵۳ سی‌سی است ۷۷ اسب بخار قدرت و ۶۱ پوند فیت گشتاور دارد. این موتور برای استفاده روزانه طراحی شده است.

BMW G ۳۱۰ GS

موتورسیکلت جی ۳۱۰ جی‌اس سفر روزانه شما را به یک ماجراجویی تمام‌عیار تبدیل می‌کند. شما می‌توانید این موتور زیبا را با خود هر جا ببرید و از بردن آن کاملاً لذت ببرید. این موتورسیکلت موتور تک‌سیلندر با مایع خنک‌کننده دارد و ۳۱۳ سی‌سی است. همچنین دارای ۳۴ اسب بخار قدرت و ۲۱ پوند فیت گشتاور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *