مقالات موتورسیکلت

یاماها aerox 155

اسکوتر Yamaha Aerox 155 به تازگی با استناد به عرضه مورد انتظار در نمایشگاه خودرو هند ۲۰۱۸ ، در نمایندگی در هند مشاهده شد. Aerox 155 در حال حاضر در بیشتر کشورهای آسیای شرقی به فروش می رسد ، بنابراین انتظار می رود این اسکوتر را در هند داشته باشد. موتور سیکلت الهام گرفته از نژاد است و طراحی تهاجمی دارد. این موتور بر اساس موتور جدید ۱۵۵ سی سی در R15 ساخته شده است ، هرچند از نظر لحنی متفاوت است. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد اسکوتر ورزشی یاماها ۱۵۵ بدانید را در اینجا آورده ایم.

ظاهر و طراحی:

Aerox 155 با رونمایی از بهترین روروک مخصوص بچه ها در هند به نظر می رسد. این یک ظاهر طراحی دوچرخه ورزشی است که به طور مرتب در اسکوتر گنجانیده شده است. قسمت جلویی بزرگتر و پهن تر از Ray ZR است که مونتاژ چراغهای LED دوتایی تقسیم شده با نشانگرهای چرخش در هر دو طرف را در خود جای داده است. هر دو طرف موتور سیکلت نیز گوشتی هستند که گرافیک جسورانه ای در بدن دارند.

صندلی ها واقعاً گسترده هستند که یک سواری شاداب و طاقت فرسا را ​​ارائه می دهند ، در حالی که صندلی یک میلیارد دلاری کمی بالاتر و یکپارچه است. این اسکوتر در حالی که با چرخ های ۱۴ اینچی در هر دو انتهای آن قرار گرفته است بلند است. انتهای عقب تیز است در حالی که چراغهای جلو واحدهای LED هستند. این اسکوتر همچنین از یک سیستم کلید هوشمند ، درگاه شارژ تلفن همراه و یک خوشه کامل ابزار دیجیتالی در یک صفحه LCD 8/8 اینچی بهره می برد.

موتور و کارایی: Aerox ۱۵۵ براساس موتور R15 V3 یک موتور خنک کننده مایع SOHC 155cc بدست می آورد. موتور به ترتیب ۱۴.۸ اسب بخار قدرت را در ۸۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۴.۴ نیوتن متر گشتاور در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می سازد و باعث می شود Aerox 155 قدرتمندترین اسکوتر در بخش خود باشد. همچنین این تنها اسکوتر برای خنک کننده مایع و تزریق سوخت هنگام راه اندازی در هند است. کلاچ یک واحد اتوماتیک سانتریفیوژ خشک است در حالی که گیربکس اتوماتیک یک کمربند V (CVT) است.

ترمز ، شاسی و سیستم تعلیق:

Aerox 155 روی شاسی زیر فولادی ساخته شده است تا تمام توان موتور را در اختیار داشته باشد. وظایف ترمز توسط یک دیسک واحد با ABS بالا و ترمز طبل در عقب انجام می شود. به دلیل کاهش هزینه ها ، Aerox 155 یاماها از دریافت ABS در هند بسیار بعید است. این روروک مخصوص بچه ها توسط چنگال های جلوی تلسکوپی و کمک فنر و چرخش واحد بلند در عقب به حالت تعلیق در آمده است. این موتورسیکلت ۱۱۶ کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت مخزن سوخت آن ۴.۶ لیتر است. فضای صندلی زیر نیز به اندازه کافی ۲۵ لیتر است. چرخ های ۱۴ اینچی به ترتیب دارای لاستیک هایی با مشخصات ۱۱۰ / ۸۰-۱۴ و ۱۴۰ / ۷۰-۱۴ هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *